پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری دوره امدادگر ورزشی استان فارس به میزبانی لار

برای اولین بار دوره امدادگر ورزشی توسط هیات پزشکی ورزشی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی ، برای اولین بار با…

برای اولین بار دوره امدادگر ورزشی توسط هیات پزشکی ورزشی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی ، برای اولین بار با همکاری هیات استان دوره امدادگر ورزشی در شهرستان لارستان برگزار شد.

این دوره که بیش از ۳۰ نفر شرکت کننده از شهرستانهای شیراز، لار، اوز و قیر داشت به مدت یک هفته بطول انجامید و در نهایت با برگزاری کلاسهای عملی به پایان رسید.

دکتر طاهری رییس هیات پزشکی ورزشی لارستان ضمن قدردانی از دکتر باشتی ریاست محترم هیات استان و همچنین دکتر داوودی و دکتر رحیمی دبیر و مسوول اموزش هیات استات و دیگر همکاران و همچنین ریاست محترم اداره تربیت بدنی جناب اقای طیبی، برگزاری این دوره را بسیار ضروری دانست و ابراز داشت عزیزان شرکت کنتده که بعضا دانشجوی دکترا و فوق لیسانس بودند با گذراندن دوره های کارورزی میتوانند زیر نظر هیات پزشکی ورزشی در مسابقات حضور داشته و به جامعه ورزشی خدمت رسانی کنند.

وی همچنین عنوان داشت: اهمیت حفظ سلامت ورزشکاران بر کسی پوشیده نیست و استاندارد سازی در این زمینه از رسالتهای فدراسیون پزشکی ورزشی است. در همین راستا وزارت ورزش و جوانان طی بخشنامه ای حضور کادر پزشکی در مسابقات و اردوها را الزامی دانسته است و در صورت عدم حضور کادر پزشکی هیات پزشکی ورزشی کلیه عواقب و مسوولیتهای قانونی به عهده برگزار کننده مسابقه خواهد بود.

وی ضمن قدردانی و سپاس از روسای هیاتهایی که به این مقوله توجه داشته و با هیات پزشکی ورزشی همکاری داشته اند ابراز امیدواری کرد که تمامی مربیان و مسوولین هیاتها به این روند قانونی توجه نموده و از بروز حوادث پیشگیری به عمل آورند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۶:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین