شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

خدمت بیش از ۱۲۴ پزشک عمومی و متخصص در بیمارستانهای علوم پزشکی لارستان

بیش از ۱۲۴ پزشک عمومی و متخصص در بیمارستانهای علوم پزشکی لارستان به ارائه خدمات می‌پردازند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محمد آزادگان معاون درمان…

بیش از ۱۲۴ پزشک عمومی و متخصص در بیمارستانهای علوم پزشکی لارستان به ارائه خدمات می‌پردازند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محمد آزادگان معاون درمان دانشکده از آماده باش کامل مراکز درمانی و بیمارستانهای تابعه علوم پزشکی لارستان در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: با توجه به قرار گفتن محدوده تحت پوشش مجموعه در مسیرهای مواصلاتی همچنین مهمان پذیر بودن شهرستانهای چهارگانه در ایام نوروز، تدابیر ویژه ای برای ارائه خدمات به‌موقع و استاندارد به بیماران اندیشیده شده است.

وی افزود: همکاران ما در کنار ۱۲۴ پزشک عمومی و متخصص شاغل در چهار بیمارستان تحت پوشش در تلاش اند تا چرخه ارایه خدمات درمانی با شتاب بیشتر و کیفیت قابل قبول تری در ایام نوروز فعالیت کند.

دکتر آزادگان با تاکید بر استمرار فعالیت مراکز ارایه دهنده خدمات پاراکلینیکی و تشخیصی صریح کرد: فعالیت مراکز تشخیصی و پاراکلینیکی در کنار حضور متخصصان فعال در ایام نوروز ۱۴۰۲ به عنوان بازوی توانمند در ارایه خدمات مورد انتظار می تواند میزان رضایت را تا سطح قابل قبولی افزایش دهد لذا همه بخش ها شامل آزمایشگاه، رادیولوژی و سی تی اسکن در مراکز درمانی فعال می باشد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان اذعان داشت: بخش های دیالیز و شیمی درمانی نیز همچون دیگر روزهای سال فعال بوده و خدمات مورد نیاز بیماران را ارایه می دهد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۳:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین