سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 34

اجرای گروه «کرال» مصباح الهدی برای نخستین بار در لارستان

گروه هنری مصباح الهدی لارستان در روز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای نخستین بار به همراه گروه کرال خود به روی صحنه رفت و به اجرای این اثر فاخر پرداخت. به…

گروه هنری مصباح الهدی لارستان در روز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای نخستین بار به همراه گروه کرال خود به روی صحنه رفت و به اجرای این اثر فاخر پرداخت.

به گزارش میلاد لارستان، همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به خطه لارستان بزرگ و روز لارستان، مردم شریف لار،گراش،خنج،اوز،جویم،لامرد و مهر،۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور در ویژه برنامه تجلی همدلی در بوستان ملت گرد هم آمدند.

گروه هنری مصباح الهدی با جدیدترین اثر خود با عنوان (مَ لاریِم،لارستانی اِم) برای اولین بار به همراه گروه کرال در این برنامه به روی صحنه رفت.

سجاد ایزدپناه آهنگساز این کار و مربی فنی گروه در مصاحبه با روابط عمومی گروه مصباح الهدی در رابطه با جدیدترین اثر این گروه با بیان اینکه این کار اثریست به یادماندنی در وصف خطه لارستان و مردمان با سخاوت و غیرتمند آن، اظهار داشت:ایده اولیه آن از سال قبل آغاز شد ، که پس از سرودن شعر و آهنگسازی، از دو ماه قبل به صورت فشرده تنظیم نهایی و میکس و مسترینگ کار انجام گرفت‌.

وی افزود: پس از اتمام مرحله تولید موسیقی، تمرینات گروه کرال با حضور بیش از ۵۰ نفر از آقایان و خانم ها آغاز شد. در نهایت یک اثر فاخر در ۱۹ اردیبهشت به روی صحنه رفت و الحمدالله مورد استقبال و تشویق مردم شریف لارستان نیز قرار گرفت.

این هنرمند با بیان اینکه شعر کار به دو زبان فارسی و لارستانی توسط استاد برجسته‌ و بنام لاستان «حبیب مفتوحی» سروده شده است، تصریح کرد: اثر گروه کرال با رهبری میلاد یزدان پناه، تنظیم و میکس و مسترینگ ابوالفضل طاهریان و با همخوانی اعضای این گروه، در اذهان عموم مردم لارستان خوش درخشید.

وی در پایان خاطر نشان کرد:معمولا گروه های کرال در پایتخت و برخی مراکز استان فعالیت می‌کنند اما با توجه به ظرفیت های هنری و تجارب ارزنده گروه مصباح الهدی، امسال برای اولین بار گروه کرال در سطح لارستان به روی صحنه رفت و امیدواریم که این کار، گامی نخست برای ایجاد یک گروه کرال حرفه ای در لارستان باشد و با حمایت مسئولین فعالیت های این گروه مداومت داشته و گسترش یابد.

گروه هنری مصباح الهدی لارستان در روز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای نخستین بار به همراه گروه کرال خود به روی صحنه رفت و به اجرای این اثر فاخر پرداخت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین