پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

غلطک ۴۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس لارستان

    فرمانده انتظامی لارستان از کشف یک دستگاه غلطک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران…

 

 

فرمانده انتظامی لارستان از کشف یک دستگاه غلطک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: روز گذشته مأموران انتظامی لارستان حین کنترل یکی از محور‌های مواصلاتی به یک کامیون حامل یک دستگاه غلطک مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بررسی‌های فنی صورت گرفته مشخص شد محموله فاقد مجوز و قاچاق بوده و راننده با ارائه مدارک جعلی و غیر مرتبط قصد خروج غلطک از استان داشته که با هوشیاری و تیزبینی ماموران ناکام ماند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق بنا به نظر کارشناسان ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: راننده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ یوسفی پدیده قاچاق را تهدید اقتصادی بزرگی دانست و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با این پدیده شوم یاری دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین