دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

از پروازهای اربعین از مسیر لار چه خبر؟!

شهروندان و زائران اربعین حسینی منتظر هستند تا با اقدام به موقع و پیش‌بینی پروازهای مستقیم به عراق از فرودگاه لارستان در زمان‌های مناسب، بتوانند این سفر معنوی را به…

شهروندان و زائران اربعین حسینی منتظر هستند تا با اقدام به موقع و پیش‌بینی پروازهای مستقیم به عراق از فرودگاه لارستان در زمان‌های مناسب، بتوانند این سفر معنوی را به شکل هوایی انجام دهند.

به گزارش میلاد لارستان، هر ساله و با پایان دهه اول محرم یکی از مهمترین دغدغه های مشتاقان حسینی برنامه ریزی سفر برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی است تا بیعتی دوباره با اباعبدالله الحسین ( ع) داشته باشند.

معمولا برای سهولت دسترسی زائران به اماکن زیارتی، در کنار سفرهای زمینی، پروازهای متعددی از فرودگاه‌های مختلف کشور به سمت عراق و بالعکس پیش‌بینی می‌شود که امسال نیز توسط مسئولین فرودگاهی تلاش می‌کنند تا با جلب‌نظر شرکت‌های هواپیمایی، پروازهای فوق‌العاده برقرار کنند.

بنا به گفته دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی امسال ۴۰۰ هزار صندلی برای پرواز‌های اربعین از طریق ۲۱ شرکت هواپیمایی در نظر گرفته شده که به زودی فروش آنها با نرخ مصوب آغاز می‌شود.

قطعا یکی از مهم ترین دغدغه هایی مسئولین شهرهایی که دارای فرودگاه بین‌المللی هستند، برنامه ریزی جهت انجام پروازهای اربعین خواهد بود زیرا مسافرت با پرواز با توجه به گرمای هوا و سختی حمل و نقل زمینی مشتاقان زیادی دارد.

از مسئولین لارستان به ویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه لارستان، مدیرکل فرودگاه و دیگر مسئولین توقع می رود تا هر چه زودتر رایزنی‌ها را صورت داده و تاریخ های اعزام را از قبل مشخص کنند تا مسافرین و زائرین کربلا بتوانند بهتر برنامه ریزی کنند.

متأسفانه در سالیان گذشته اقدام دیرهنگام در برقراری پرواز به دقیقه نو موکول می‌شود و اغلب زائرین از طریق زمینی یا سایر شهرها اقدام به سفر می‌کردند.

قطعاً پیگیری و اعلام قطعی زمان پروازها، می‌تواند برنامه‌ریزی سفر برای زائرین حسینی را منظم‌تر کند تا مجبور نباشند با صرف هزینه بیشتر و تحمل خطرات جاده‌ای، از فرودگاه‌های دیگر سفر کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین