دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری جلسه محلات کم‌برخوردار طرح ۲۰۲۰ در لارستان

جلسه محلات کم برخوردار طرح ۲۰۲۰ در حسینیه استوار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، جلسه محلات کم برخوردار طرح ۲۰۲۰ با حضور علمدار معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی…

جلسه محلات کم برخوردار طرح ۲۰۲۰ در حسینیه استوار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، جلسه محلات کم برخوردار طرح ۲۰۲۰ با حضور علمدار معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان، روسای ادارات، رابطین بانوان دستگاه های اجرایی، بانوان فعال اجتماعی_ فرهنگی و مادران طرح جوانی جمعیت ساکن محله در محل سالن اجتماعات حسینیه استوار برگزار شد.

در ابتدای جلسه معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان با عرض تسلیت و تعزیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، تبریک هفته بهزیستی و قدردانی پیرامون برگزاری مراسم عزاداری در محلات کم برخوردار طرح ۲۰۲۰سخنان خود را آغاز کرد.

علمدار در سخنان خود با اشاره به برگزاری ۳ جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی و چندین جلسه ریز کارگروه در حوزه فعالیت معاون سیاسی، محرومیت زدایی از چهره محلات کم برخوردار را هدف نهایی طرح ابلاغی از سوی دفتر مقام معظم رهبری دانست و ابراز امیدواری کرد: محلات قدیمی شهر لار که اصالت ،هویت و شناسنامه شهر هستند ،با همکاری و همدلی نهادها و دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری و شورای شهر به جایگاه واقعی و شایسته و بایسته خود بازگردند.

وی با اشاره به نظریه پنجره شکسته در روانشناسی، خواستار کاهش مشکلات ناشی از کم توجهی در محلات شد و بر این مهم تاکید تأکید.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان سپس با اشاره به دیدار های چهره به چهره و برگزاری جلسات در دل محلات اجرای هرچه بهتر طرح در سال ۱۴۰۳ را خواستار شد.

پایان بخش سخنان علمدار نگاهی به جایگاه زنان در نهاد خانواده و جامعه بود.

وی با اشاره به رسالت زنان در نهاد خانواده و ایفای نقش مادری و همسری افزود:زنان می توانند در کلیه عرصه ها به ویژه عرصه‌های اجتماعی نقش آفرین باشند.

در ادامه بال افکن ریاست اداره بهزیستی لارستان هم با تبریک هفته بهزیستی، با اشاره به ۱۵۰ فعالیتی که برای سازمان بهزیستی تعریف شده است، گفت: توانمندسازی جامعه هدف رسالت اصلی سازمان است.

وی بر خدمت رسانی به مردم ساکن در محلات کم برخوردار طرح ۲۰۲۰ با استفاده از ارکان محله تاکید کرد.

بال‌افکن در ادامه با تشریح حوزه های مختلف اداره بهزیستی، شهید فیاض بخش را الگو ی همیشگی برای ادامه راه و مسیر معرفی و بر خدمت رسانی مردمی در نهضت حسینی تاکید کرد.

از دیگر برنامه‌های برگزار شده اجرای گروه سرود دختران محله، سخنرانی پیرامون جایگاه زنان در واقعه عاشورا، برنامه مداحی و تقدیر و تجلیل از بانویاران، بانوان و دختران نمونه اجتماعی _ فرهنگی و مادران طرح جوانی جمعیت بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین