پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

طرح توانمندسازی در محلات کهویه، دم‌گاله، نو و قنبربیگی برگزار می‌شود

طرح  توانمندسازی و اجتماع محور در محله کهویه شهر لار با محوریت بهزیستی به عنوان متولی، در محله نو و قنبربیگی با محوریت کمیته امداد امام خمینی(ره) و در محله…

طرح  توانمندسازی و اجتماع محور در محله کهویه شهر لار با محوریت بهزیستی به عنوان متولی، در محله نو و قنبربیگی با محوریت کمیته امداد امام خمینی(ره) و در محله کوی گاله با محوریت جمعیت هلال احمر لارستان انجام خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلسه اجرای طرح توانمندسازی و اجتماع محور محلات (طرح ۲۰۲۰)، به ریاست دکتر داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و با حضور احمد علمدار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان ، اصغر فرودی شهردار لار و جمعی از روسای ادارات شهرستان در فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار ویژه لارستان با بیان این مطلب که خانواده در فرهنگی دینی ما جایگاه رفیعی دارد، بر استفاده از پتانسیل محلات در این طرح اجتماع محور تاکید کرد و گفت: امروز دشمن خانواده ها را هدف قرار داده است، پس باید در مقابل دسیسه های دشمن هوشیار و مواظب فرزندان خود باشیم.

دهقان ضمن فراخواندن دستگاه های اجرایی پیرامون طرح ۲۰۲۰، کارکردن با تمام توان و شبانه روزی را مسئولیت اصلی هر ارگان و نهاد دانست و همگان را موظف به برنامه ریزی در راستای اجرای این طرح با پویایی و نشاط هرچه بیشتر نمود.

فرماندارویژه لارستان استفاده از پتانسیل خیرین ، معتمدین، اعضای یاوران شورای محلات و به صورت کلی مردم محله را راه برون رفت در راستای رفع مسائل و مشکلات قلمداد نمود و برتسهیل گری به جای تصدی گری دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه از دستگاه های اجرایی خواست این طرح را با اهتمام هرچه بیشتر و با رویکرد جهادی در محلات کم برخوردار شهرستان اجرا تا محلات لارستان را به عنوان الگوی برتر محرومیت زدایی در کشور معرفی کنند.

سعید حاجی حسنی رییس اداره بهزیستی لارستان نیز در سخنانی اظهار کرد: هدف از برگزاری این طرح، توانمندسازی و محرومیت زدایی از چهره محلات کم برخوردار شهرستان می‌باشد که با حضور ۳ تا ۵ ساله دستگاههای اجرایی در محلات کم برخوردار بایستی محرومیت از محلات رخت بر بندد.

گفتنی است این طرح در محله کهویه شهر لار با محوریت بهزیستی به عنوان متولی ، در محله نو و قنبربیگی با محوریت کمیته امداد امام خمینی(ره) و در محله کوی گاله با محوریت جمعیت هلال احمر لارستان انجام خواهد شد.

جلسه در پایان با تشریح دستورالعمل اجرای این طرح خاتمه یافت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین