سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

برگزاری نخستین یادواره شهدا در فیشور

  اولین دوره یادواره شهدای فیشور با سخنرانی امام جمعه این شهر و فرماندار شهرستان اوز در سالن مسجد بلال برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین…

 

اولین دوره یادواره شهدای فیشور با سخنرانی امام جمعه این شهر و فرماندار شهرستان اوز در سالن مسجد بلال برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین اوز، در این مراسم پس از قرائت قرآن، شیخ عبدالعزیز حنیفی امام جمعه فیشور از حضور مسئولین شهرستان و مردم در یادواره شهدای فیشور تقدیر و تشکر نمود و گفت: ما هرچه داریم به برکت خون شهداست و شهدا بر گردن ما حق بسیاری دارند، امروز هرحرکتی که سبب فساد، بی دینی و ظلم و فساد در جامعه باشد موجب پایمال شدن خون شهداست.

این روحانی برجسته اهل سنت منطقه به پاس قدردانی از خون شهیدان، همه مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری فرا خواند.

محمدی فرماندار شهرستان اوز در این مراسم، ضمن تقدیر از برگزاری یادواره شهدای فیشور اظهار داشت: هدف از برگزاری یادمان شهدا انتقال پیام شهیدان به نسل جوان جامعه است.

وی آمریکا را بزرگترین نقص کننده حقوق بشر دانست و به افشای حقوق بشر آمریکایی همزمان با سالگرد اقدام ناجوانمردانه و ضد انسانی ناو آمریکای در سرنگونی هواپیمای مسافربری پرداخت.

فرماندار اوز کارنامه کشور آمریکا در حوزه حقوق بشر از دو بعد خارجی و داخلی را مورد بررسی قرار داد و گفت: آمریکایی ها خود یکی از بزرگترین ناقصان حقوق بشر در سطح جهان بوده و هستند.

محمدی در پایان اظهار داشت: که فرمانداری شهرستان اهتمام ویژه دارد تا همزمان با برگزاری کنگره ملی امیران و سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس، یادواره شهدای اهل سنت را در شهرستان اوز برگزار نماید.

در این مراسم یادواره شهدا، حاج آقا مظفری نیا نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه اوز به حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح تاکید نمود و خاطر نشان کرد شرکت در انتخابات یک «جهاد» واقعی در برابر دشمنان است و طبق وعده الهی، این جهاد مخلصانه ملت ایران می‌تواند مسیر حرکت به سمت قله‌ها را تسریع کند.

سرهنگ خادمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز در این مراسم راوی یاد و خاطرات شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

شاکر عبدی رئیس شورای اسلامی فیشور آخرین سخنران یادواره شهدای این شهر بود که از حضور مردم و مسئولین در مراسم تقدیر نمود و مردم فیشور را برای حضور آگاهانه در پای صندوق رای ریاست جمهوری دعوت نمود.

در این مراسم علی حاجی پور هنرمند فیشوری آهنگ یاد شهیدان را برای حاضرین اجرا کرد که مورد تحسین حاضرین در سالن قرار گرفت .

پایان بخش اولین یادواره شهدای فیشور اهدای لوح سپاس به خانواده محترم شهدای این شهر بود.

این مراسم علاوه بر مردم فیشور و مسئولین محلی، جانشین فرماندهی ناحیه سپاه اوز، بخشدار مرکزی، مسئولین ادارات مرکز شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر اوز، مشاور فرماندار در امور بانوان، کارمندان فرمانداری نیز حضور داشتند.

مجری این برنامه فاطمه حقیقت از بانوان فعال اجتماعی این شهر بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین