دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

 واحد مراقبت‌های «هاری» مرکز دُرز راه اندازی شد

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان از راه اندازی واحد مراقبتهای هاری در مرکز خدمات جامع سلامت دُرز خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان؛  حسن…

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان از راه اندازی واحد مراقبتهای هاری در مرکز خدمات جامع سلامت دُرز خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان؛  حسن فزونی، از راه اندازی واحد مراقبتهای هاری در مرکز خدمات جامع سلامت دُرز خبر داد و اظهار داشت: در بازدید دوره ای انجام شده از مرکز درز، با توجه به افزایش موارد حیوان گزیدگی در منطقه، موضوع راه اندازی واحد مراقبتهای هاری در دستور کار قرار گرفت.

وی در این باره افزود: حیوان گزیدگی از جمله حوادثی است که جهت کنترل عوارض ناشی از آن، اقدام صحیح و به موقع پس از رخداد را باید در اولویت قرار داد، لذا با توجه به مسافت بسیار زیاد از اولین مرکز کنترل هاری، ضرورت راه اندازی واحد مراقبتهای هاری در این محل بیش از پیش احساس شد.

فزونی خاطر نشان کرد: این مرکز برای ارائه خدمت به مردم منطقه راه اندازی شده و واکسن و سرم های مورد نیاز، همچنین نیروی انسانی و ساز و کارهای لازم تامین شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: پیش از این، آسیب دیدگان این گونه حوادث برای دریافت خدمات حیوان گزیدگی، با طی مسافت طولانی به مرکز واگیر لار مراجعه می نمودند، که از این پس همه خدمات مورد نیاز از جمله مراقبتهای اولیه، شستشو، واکسن و سایر موارد بصورت یکجا و در منطقه انجام می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین