دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دیدار فرمانده جدید سپاه لارستان با امام جمعه لار

فرماندهی جدید و جمعی از پایوران سپاه ناحیه لارستان با امام جمعه لار دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، سرهنگ فضل‌الله سلمانپور…

فرماندهی جدید و جمعی از پایوران سپاه ناحیه لارستان با امام جمعه لار دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، سرهنگ فضل‌الله سلمانپور که به تازگی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه لارستان منصوب شده است، به همراه جمعی از پاسداران این ناحیه با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسوی خرم،امام جمعه محترم لارستان دیدار کردند.

سرهنگ سلمانپور در این دیدار ضمن قدردانی از راهنمایی ها و حمایت های های امام جمعه محترم از مجموعه سپاه و بسیج، آمادگی کامل این مجموعه را برای همکاری با دفتر امام جمعه و مجموعه های دولتی و مردمی شهرستان برای پیشبرد هرچه بهتر آرمانهای نظام و انقلاب اعلام نمود.

امام جمعه محترم لارستان نیز با تشکر از مجاهدت های مخلصانه بسیجیان و پاسداران شهرستان در اجرای مأموریت ها و فعالیت های مختلف، بهره گیری صحیح از ظرفیت های سنتی و ایام دینی و مذهبی همچون ماه محرم و صفر و… را عامل مهمی در تقویت و گرایش به دین، معنویت و ارزش های والای نظام و انقلاب اسلامی دانست و همکاری همه نهادها و دستگاه های شهرستان را برای نیل به این هدف خواستار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین