دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تیم فارس با حضور کشتی گیر لارستانی قهرمان مسابقات چند جانبه شد

  مسوول هیئت کشتی لارستان گفت: تیم شیراز «الف» با ترکیب کشتی گیر لارستانی موفق شد عنوان نخست رقابت های چند جانبه که با حضور چندین باشگاه از استان های…

 

مسوول هیئت کشتی لارستان گفت: تیم شیراز «الف» با ترکیب کشتی گیر لارستانی موفق شد عنوان نخست رقابت های چند جانبه که با حضور چندین باشگاه از استان های کشور برگزار شد را از آن خود کند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور با اعلام این خبر اظهار داشت: پیکارهای چندجانبه کشتی آزاد نوجوانان یادواره شهید کشتی گیرحجت الله جعفرپور با حضور۸ تیم گل گهر سیرجان، شهدای گلدسته تهران، هیئت کشتی اصفهان، شهید ابراهیم هادی یاسوج، پاس هرمزگان، هیئت کشتی بوشهر و دو تیم از فارس به میزبانی شیراز برگزار شد و سبحان رنجبری؛ کشتی گیر وزن ۴۸ کیلوی لارستانی در ترکیب تیم فارس «الف» موفق شد کشتی گیرانی از یاسوج و فارس «ب» را از پیش رو بردارد.

وی افزود: این مسابقات به صورت تیم به تیم برگزار شد و در پایان تیم فارس «الف» عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.پاس هرمزگان دوم شد و تیم شهدای گلدسته تهران نیز بر سکوی سوم ایستاد.

عسکرپور ادامه داد: این پیکارها با هدف آمادگی هر چه بیشتر تیم کشتی آزاد نوجوانان استان فارس جهت حضور در رقابت های لیگ نوجوانان کشور برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین