یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

عقب گرد ممنوع، رئیسی الگو

جبهه اصول گرا با چهار یا پنج کاندیدای متنوع و تقسیم آراء باید خطر برون رفت مسئولیت از این جبهه را با جان و دل لمس نماید و بداند به وحدت رسیدن و یکپارچه شدن، وسیله تداوم بخشی و استحکام راه رئیس جمهور شهید است که اگر چنین نشود ندامت و حسرت آینده، شرمندگی را به ارمغان می آورد.

جبهه اصول گرا با چهار یا پنج کاندیدای متنوع و تقسیم آراء باید خطر برون رفت مسئولیت از این جبهه را با جان و دل لمس نماید و بداند به وحدت رسیدن و یکپارچه شدن، وسیله تداوم بخشی و استحکام راه رئیس جمهور شهید است که اگر چنین نشود ندامت و حسرت آینده، شرمندگی را به ارمغان می آورد.

مردم باید بدانند دو راه بیشتر پیش روی ما نیست یا راه مقاومت و تلاش مستمر و مسیر استقلال یا تسلیم به اندیشه غرب شدن که آب و نان مردم هم به برجام و کدخدا وابسته کرده بودند. گزینش راه عزت، کرامت و بزرگی، مسیر شهید رئیسی است باید بیدار بود و صراط را از سَبیل تفکیک نمود.

شهید رئیسی و کابینه او در طول کمتر از سه سال به احیاء ۸۸۰۰ کارخانه و واحد تولیدی، تسویه ۶۰۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت قبل، طرح عظیم آب رسانی خوزستان، سیستان و بلوچستان و کردستان، بازگشت عزت و اقتدار به دیپلماسی، پایان تقریبی قطعی برق، کاهش نرخ بیکاری، پیوستن به شانگهای و بریکس ، خنثی سازی تحریم ها، هم افزایی دیپلماسی و میدان در وعده صادق و موارد متعدد و متنوع دیگر مبادرت ورزید. طبعا گستردگی کارها به انسان خردمند هشدار می دهد که عقب گرد برای نظام، فاجعه است.

با توجه به کلام مقام معظم رهبری در جمع مدال آوران ورزشی و علمی که فرمودند: در درجه‌ی اوّل هم مشارکت مهم است که شما باید ــ چه در محیط‌های دانشجویی، چه در محیط‌های کاری، چه در محیط‌های خانوادگی و مانند اینها ــ هر چه میتوانید تلاش کنید که مشارکت افزایش پیدا کند. بعد هم نگاه کنید ببینید چه کسی به ملاکهای انقلاب نزدیک‌تر است و توانایی کار در جهت ملاکهای انقلاب را دارد؛ اینها را اگر ملاحظه کنید، شاید بتوانید مثلاً یک انتخاب خوبی داشته باشید.

کاندیداهای ریاست جمهوری نیز با هوشیاری، از خود گذشتگی، ایثار و جوانمردی کاری کنند که راه را برای انتخاب اصلح هموار سازند و با تجمیع و وحدت، تداوم راه شهیدان خدمت را تثبیت نمایند و خیر دنیا و آخرت را برای خویش تدارک ببینند.

هرچند نگارنده حکیم نیست و از راه دلسوزی قلم می زند، اما از خواجه شیراز کمک می گیریم که گفت:

پندِ حکیم محضِ صَواب است و عینِ خیر                         فرخنده آن کسی که به سَمعِ رضا شنید

حافظ وظیفهٔ تو دعا گفتن است و بس                            در بَندِ آن مباش که نشنید یا شنید

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “عقب گرد ممنوع، رئیسی الگو”

  1. خدمت. مدیریت سایت جاج مویدی گفت:

    حاجی اقا نفس از جای گرم میکشی بنده خدا بعداز ۴۵. سال که حضرات. اصول. گرا حاکم بودند شده این وضعیت اقتصادی مردم سال لسال مردم. فقیر تر شدند بگذارید با دنیا. واقتصاد ازاد. مانند. امارات. وسایر. همساایگان مردم به نان. ونوایی برسند. وکار. دردامد. ایجاد. شود

  2. لاری گفت:

    تا معنی عقب گرد چه باشه ؟؟ لابد فکر میفرمایید که تا کنون از همه مناطق جلو زدیم که از الان اعلام عقب گرد ممنوع. زدید

  3. کارمند جوان. لارستانی گفت:

    حاجی جان میدانید تورم. بالای ۴۰ درصد. در دنیا بی نظیره برادر. کدام عقب گرد در چه فضایی فکر میکنید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین