شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اجرای تمرین محدود و مشق برپایی چادر و اسکان اضطراری

تمرین محدود و مشق برپایی چادر و اسکان اضطراری اجرا شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان؛ به همت گروه مدیریت و کاهش خطر بلایا و حوادث…

تمرین محدود و مشق برپایی چادر و اسکان اضطراری اجرا شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان؛ به همت گروه مدیریت و کاهش خطر بلایا و حوادث معاونت بهداشتی دانشکده، به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، با هدف آماده سازی تیم های عملیاتی و پشتیبانی حوزه این معاونت، در راستای شعار سازمان جهانی کاهش خطرات بلایای طبیعی “UNDRR” در سال ۲۰۲۴، “توانمندسازی نسل آینده برای فردایی تاب آور”، برنامه تمرین محدود و مشق برپایی چادر و اسکان اضطراری با حضور معاون بهداشت دانشکده، معاون فرماندار و تیم مدیریت بحران فرمانداری ویژه لارستان، نیروی انتظامی، مدیریت، پرسنل و امدادگران جمعیت هلال احمر لارستان، یک تیم از اورژانس و کلیه مدیران و کارشناسان فنی و اجرایی حوزه ستادی معاونت بهداشتی، در محل پارک شهر برگزار شد.

حاضرین در این مانور، توسط مربیان هلال احمر، نحوه پرپایی چادر و اسکان را آموزش دیده و پس از آن برنامه تمرین، وارد فاز اجرایی و عملیاتی شد.

در ادامه نیز مدیران واحدهای فنی نسبت به استقرار تجهیزات و خدمات قابل ارائه خود در زمان بحران در هر چادر، اقدام نموده و توانمندی خود و اعضای تیم را سنجیدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱ق٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین