شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

افتتاح بزرگترین آکادمی شمشیربازی جنوب کشور در لارستان

  بزرگترین آکادمی شمشیربازی جنوب کشور در لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان، آئین افتتاح این آکادمی با حضور علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی کشور، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری…

 

بزرگترین آکادمی شمشیربازی جنوب کشور در لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان، آئین افتتاح این آکادمی با حضور علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی کشور، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، زینل قنبری رئیس شورای اسلامی شهر لار، محمدرضا خیراندیش رئیس هیئت شمشیربازی فارس، احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، علی آقازاده سرپرست اداره ورزش و جوانان لارستان، محسن زارع رییس هیات شمشیربازی شهرستان، فرزاد فرزانه رییس کمیته فنی هیات شمشیربازی استان فارس، روسای ادارات، هیئت رئیسه شمشیربازی استان، روسای هئیت های ورزشی لارستان، شمشیربازان استان و عموم مردم برگزار شد.

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در آیین افتتاح این آکادمی با تاکید بر اینکه لارستان بزرگ، سرزمین فرصت ها و ظرفیت های ناب و چشمگیر است، گفت: این خطه کهن مملو از استعدادها، توانمندی ها و رویدادهایی است که به نوبه خود در کشور مثال زدنی است.

داریوش دهقان با بیان اینکه رویدادهای ورزشی که در لارستان برگزار می شود همسطح با مراکز استان و بعضا بالاتر از آن است، افزود: ما امروز شاهد افتتاح آکادمی شمشیربازی هستیم که در جنوب کشور بی نظیر است و می تواند با اندکی تجهیز میزبان مسابقات ملی باشد و این مهم در سایه همدلی مسئولین و مردم به وجود آمده و قطعا در آینده ای نزدیک نیز توسعه خواهد یافت.

وی ضمن تقدیر از حضور رئیس فدراسیون شمشیربازی کشور افزود: اینکه فدراسیون توجه به ورزش شمشیربازی جنوب کشور را در دستور کار خود قرار داده ستودنی است و امیدواریم با نگاه ویژه رئیس فدراسیون شاهد برگزاری رویدادهای ملی، کمپ های تمرینی، اردوهای تیم ملی و دوره های اموزشی در این خطه از جنوب کشور باشیم.

علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی کشورهم در سخنانی ضمن تجلیل از پیگیری های فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در تهران و لارستان برای این رشته ورزشی گفت: همدلی و همراهی مسئولین اداری و ورزشی لارستان و استان، فدراسیون را ترغیب به توجه ویژه به این خطه از کشور پهناور کرد و باعث شد ارتقا این رشته در جنوب کشور در دستور کار قرار گیرد.

پورسلمان افزود: ظرفیت فرودگاه بین المللی حضرت آیت الله آیت اللهی لارستان و پروازهای خارجی آن و همچنین ورزشگاه بی نظیر طوبی( منیری) می تواند شرایط بسیاری از رویدادهای بین المللی ورزش شمشیربازی را در این شهر فراهم آورد و قطعا می توانیم رویدادهای داخلی نظیر لیگ شمشیربازی کشور، اردوهای تیم ملی، دوره های آموزشی را نیز در لارستان برگزار کنیم.

این آکادمی در بدو افتتاح میزبان برگزاری رقابت های قهرمانی شمشیربازی استانی آقایان در اسلحه اپه و در رده سنی ازاد بود که پس از بازی فینال که در پایان افتتاحیه برگزار شد نفرات اول تا سوم مدال و حکم قهرمانی خود را از مسئولین دریافت داشتند.

گفتنی است این آکادمی در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان واقع شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۷ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین