شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

۱۵ درصد از دانش‌آموزان لارستان در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند

مدیر آموزش و پرورش لارستان گفت: ۱۵ درصد از دانش‌آموزان لارستان در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند و این نشان از اهمیت و نقش برجسته این مدارس در نظام آموزشی منطقه…

مدیر آموزش و پرورش لارستان گفت: ۱۵ درصد از دانش‌آموزان لارستان در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند و این نشان از اهمیت و نقش برجسته این مدارس در نظام آموزشی منطقه دارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، عقیل علیشاهی رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس و مراکز غیردولتی استان فارس، به همراه تیمی از کارشناسان از مدارس غیردولتی شهرستان لارستان بازدید کرد و در ادامه در جلسه‌ای با مسئولین و موسسین مراکز غیردولتی شهرستان‌های لار، گراش و اوز شرکت کرد.

علیشاهی در این نشست هدف از حضور بازرسان را حمایت، هدایت و نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی عنوان کرد و گفت: این مدارس با فعالیت خود، باری از دوش دولت برداشته‌اند و ما نیز تمام تلاش خود را در راستای احقاق حقوق موسسین به کار خواهیم بست.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های موسسین و مدیران مدارس غیردولتی افزود: این مدارس در نظام آموزشی کشور نقش مهمی ایفا می‌کنند و حمایت از آن‌ها برای بهبود کیفیت آموزشی ضروری است.

در ادامه این جلسه، موسسین مدارس غیردولتی به بیان دغدغه‌ها و چالش‌های خود پرداختند و خواستار حمایت‌های بیشتر از سوی مسئولین برای رفع موانع موجود شدند.

عبدالحمید اخوان، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، نیز ضمن قدردانی از حضور بازرسان و موسسین، به آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: ماه مهر با وجود اینکه در پاییز است، بهار تعلیم و تربیت و شروعی دوباره برای جامعه آموزشی است

وی همچنین به تلاش‌های صورت‌گرفته برای ساماندهی بهتر مدارس در سال جاری اشاره کرد و افزود: سال تحصیلی در لارستان با آرامش و اقتدار آغاز شده و نسبت به سال گذشته ساماندهی بهتری داشته‌ایم.

اخوان به موفقیت‌های اخیر آموزش و پرورش لارستان نیز اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر حدود ۲۰۰ نیروی متخصص به کادر آموزشی لارستان اضافه شده است و با به‌کارگیری نیروهای کیفیت بخشی ، شاهد نتایج بهتر در تمامی بخش‌های آموزشی بوده‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش لارستان گفت: امسال نیز با اعلام نتایج کنکور، لارستان نسبت به سال‌های گذشته رتبه‌های برتری را کسب کرده است.

عبدالحمید اخوان همچنین از موفقیت‌های لارستان در رویداد بین‌المللی الف تا خبر داد و اعلام کرد: “لارستان با ۱۰ غرفه در این رویداد شرکت کرد که ۲ غرفه موفق به کسب رتبه اول کشوری شدند. همچنین ۲ نفر از همکاران ما مقام دوم کشوری را کسب کردند و یکی از مدارس نیز به عنوان مدرسه نمونه انتخاب شد.

در پایان، اخوان از موسسین مدارس غیردولتی برای کمک به کاهش بار آموزشی بر دوش دولت تقدیر کرد و گفت:۱۵ درصد از دانش‌آموزان لارستان در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند و این نشان از اهمیت و نقش برجسته این مدارس در نظام آموزشی منطقه دارد.

در پایان این نشست، از مهدی تقی‌پور مسئول پیشین واحد مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی لارستان، به‌پاس تلاش‌هایش تقدیر شد.

همچنین رضا اخلاقی به‌عنوان مسئول جدید این واحد در اداره آموزش و پرورش لارستان معرفی تا با برنامه‌ریزی و هدایت مناسب، به توسعه مراکز غیردولتی منطقه کمک کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵ق٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین