چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
اداره کل راه و شهرسازی لارستان پاسخ دهد

انصراف یکباره پیمانکار مسکن ملی 704 واحدی لارستان پس از دریافت مبالغ متقاضیان

یکی از کاربران میلادلارستان با ارسال پیامی در خصوص انصراف یکپارچه پیمانکار مسکن ملی ۷۰۴ واحدی لارستان خواستار پیگیری مسئولین اداره کل راه و شهرسازی لارستان شد. در این پیام…

یکی از کاربران میلادلارستان با ارسال پیامی در خصوص انصراف یکپارچه پیمانکار مسکن ملی ۷۰۴ واحدی لارستان خواستار پیگیری مسئولین اداره کل راه و شهرسازی لارستان شد. در این پیام آمده است:

مسکن ملی که پس از گذشت بیش از ۵ سال از مرحله ثبت نام و واریز وجه ۹۰ میلیون تومانی که تازه با خبر انصراف پیمانکار سازنده روبرو شده است!!!

حدودا ابتدای سال ۱۳۹۹ ثبت نام متقاضیان مسکن ملی آغاز شد و پس از ۸ ماه پیامک برای متقاضیان ارسال شد که جهت شرکت در طرح مسکن ملی با در دست داشتن مدارک و فیش واریزی ۴۰ میلیون تومانی به شعب بنیاد مسکن مراجعه فرمایید. پس از ۴ سال از اولین واریزی پیامک واریز مرحله دوم به مبلغ ۵۰ میلیون تومان دریافت گردید.

اما با گذشت ۶ ماه از آخرین واریزی مطلع شده ایم که شرکت پیمانکار سازنده مسکن ملی ۷۰۴ واحدی (شرکت سکاف)انصراف داده و خبری از آن نیست!!!

سوال اینجاست که تکلیف بی ارزش شدن واریزی ۴۰ میلیون تومانی افرادی که اکثرا از قشر ضیعف و کارگر جامعه هستند که در سال ۹۹ میتوانستند هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و دلار ۲۵ هزار تومان خرید کنندچه میشود؟؟

موضوع مهم تر عدم اطلاع رسانی موضوع مهم (انصراف شرکت سازنده )به اعضا است که خواسته بسیار ناچیزی است. سوال این است که این امر نشانه چیست؟

 

میلادلارستان آماده انتشار پاسخ اداره کل راه و شهرسازی لارستان می باشد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۶ق٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین