جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0
طبق اعلام خبرهای واصله غیر رسمی:

رئیس اسبق اداره تربیت بدنی لارستان پس از 14 سال به سمت رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان منصوب می شود

طبق اعلام برخی خبرهای غیر رسمی، رئیس اسبق اداره تربیت بدنی لارستان در سالهای ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ به سمت رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان منصوب خواهد شد. به گزارش…

طبق اعلام برخی خبرهای غیر رسمی، رئیس اسبق اداره تربیت بدنی لارستان در سالهای ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ به سمت رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان منصوب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار میلاد لارستان علی آقازاده که از وی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان لارستان نام برده می شود طی سالهای ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ نیز رییس اداره تربیت بدنی لارستان بوده است. آقازاده از شهریور ۱۳۸۹ تا آبان ۱۳۹۱ رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم بوده است. ریاست اداره ورزش و جوانان کوار و سروستان در طی سالهای ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ از دیگر سوابق مدیریتی وی بوده است.

به گزارش خبرنگار میلادلارستان با مروری بر ریاست ورزش لارستان طی سالهای ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۳ می توان این خط سیر زمانی را مرور نمود:

طی سالهای ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ علی آقازاده ریاست اداره تربیت بدنی لارستان را به عهده داشته است. در ادامه و پس از وی ، روح الله نجمی به ریاست اداره تربیت بدنی لارستان رسید. نجمی از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱ سکاندار این سمت بوده تا اینکه در سال ۱۳۹۱ جای خود را به محمدحسن طیبی در کسوت ریاست اداره ورزش و جوانان لارستان داد. طیبی که به مدت ۱۲ سال در این سمت انجام وظیفه نمود در اسفندماه ۱۴۰۲ به عنوان سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان فارس منصوب شده و به جای وی فاطمه ندیمی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان لارستان منصوب شد.

حال با گذشت بیش از ۱۴ سال، به نظر می رسد بار دیگر آقازاده به ریاست اداره ورزش و جوانان لارستان منصوب میشود

نوشته شده در تاریخ:پنج‌شنبه 26 سپتامبر 2024 ساعت 10:36ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین