جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

فاصله لار تا داراب ۳۰ کیلومتر کمتر می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با حضور در محور دهکویه به گلکویه از روند عملیات بهسازی و اصلاح نقاط حادثه این مسیر بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با حضور در محور دهکویه به گلکویه از روند عملیات بهسازی و اصلاح نقاط حادثه این مسیر بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، حسن شبانی درخصوص محور ارتباطی دهکویه به گلکویه اظهار داشت : در راستای توسعه ارتباطی لارستان با دیگرشهرستان های همجوار و کاهش چشمگیر در مصرف انرژی ، زمان سفر و افزایش ضریب ایمنی برای تردد ، در حال حاضر این مسیر که لار را به زرین دشت متصل می کند برای دسترسی به شهرستان داراب مورد استقبال مردم قرار گرفته و عدم قرار گرفتن تونل در این مسیر ، انتخاب رانندکان جهت حمل بارهای ترافیکی شده است .

وی گفت : طول این مسیر ۴۵ کیلومتر است که ۱۵ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان قرار گرفته و موجب شده مسیر لار به داراب کاهش ۳۰ کیلومتری داشته باشد .

شبانی ادامه داد : از محل اعتبارات راه های کویری و نقاط حادثه خیز در مصوبات دور دوم سفر دولت سیزدهم به استان فارس مبلغ هزار میلیارد ریال برای این پروژه مصوب شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره بر ضرورت اتخاذ تدابیر بیشتر برای رسیدن به نقطه مطلوب در ایمن سازی این جاده تاکید و اظهار داشت: دو پیج خطرناک در این محدوده وجود دارد که از نقاط حادثه‌خیز بود و اصلاح این دو قوس‌ ، تعریض ابنیه‌های فنی این در نقطه‌ای حادثه‌خیز از مهمترین آیتم های تعریف شده در پروژه رفع نقاط حادثه خیز محور دهکویه به گلکویه است که با تکمیل عملیات بهسازی حذف این نقاط توسط پیمانکار مستقر ، در آینده شاهد محوری ایمن‌تر و بدون حادثه برای هم‌وطنان عزیزمان خواهیم بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۷ق٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین