شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

ابطال پروازهای کویت، تهران و مشهد از فرودگاه لار و سرگردانی مسافران

ابطال چند هفته‌ای تعدادی از پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه لارستان موجب سردرگمی مسافران شده است. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، امروزه موضوع مسافرت با هواپیما بدلیل…

ابطال چند هفته‌ای تعدادی از پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه لارستان موجب سردرگمی مسافران شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، امروزه موضوع مسافرت با هواپیما بدلیل صرفه‌جویی در وقت و ایمنی بیشتر مورد توجه خاصی قرار گرفته است.

فرودگاه لارستان از گذشته دور به سبب موقعیت خاص جغرافیایی و روش زندگی ساکنان این خطه، اثرات و نقش مهمی در تردد شهروندان آن داشته و دارد.

طی هفته‌های اخیر پروازهای مهم تهران و کویت فرودگاه لار که توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر انجام می‌شود، باطل شده است. همه می‌دانیم که پروازهای تهران و کویت از لار بصورت معدود انجام می‌شود.(تهران ۳ پرواز که ۲ مورد آن با ایران ‌ایر و یک مورد با هواپیمایی چابهار انجام می‌شود و پرواز کویت هم فقط هفته‌ای یک پرواز صورت می‌گیرد.)

با این تفاسیر، لغو هر یک از پروازها آنهم به مدت محدود و موقت، می‌تواند آزاردهنده و آسیب‌زا باشد و سردرگمی مسافران را بدنبال داشته باشد.

در سنوات گذشته بارها به این موضوع پرداخته شده است که می‌بایست با فعال کردن ایرلاین های مختلف در فرودگاه لارستان، جلوی این قبیل مشکلات را گرفت. مثلاً برای پروازهای مسیرهای داخلی و پرتقاضا از قبیل تهران با شرکتهای داخلی دیگر رایزنی شود. درخصوص پروازهای کویت و قطر نیز بارها در گذشته پیشنهاد شده تا با برقراری پرواز شرکت‌هایی نظیر الجزیره کویت یا قطرایرویز، پروازهای مکمل برقرار شود تا موجب آسایش و رفاه مردم خطه جنوب کشور شد.

از طرفی، پرواز مستقیم مشهد به لار و بالعکس با اتمام فصل شلوغی مسافرت و آغاز سال تحصیلی، استقبال از این مسیر کاهش یافته است. پیشنهاد می‌شود رایزنی‌های لازم برای اختصاص این پرواز در مسیرهای تهران، کیش، قشم، شیراز یا مسقط صورت پذیرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین