شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

عملیات مشترک بالگردهای اورژانس هوایی بندرعباس و لارستان

بالگرد اورژانس هوایی بندرعباس جهت انتقال اعضای بدن بیمار مرگ مغزی از بندرعباس به شیراز پرواز کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از هرمزگان امروز، دکتر قاسمی مدیریت حوادث…

بالگرد اورژانس هوایی بندرعباس جهت انتقال اعضای بدن بیمار مرگ مغزی از بندرعباس به شیراز پرواز کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از هرمزگان امروز، دکتر قاسمی مدیریت حوادث و فوریتهای پیش بیمارستانی هرمزگان گفت: امروز شنبه۲تیرماه شاهد پرواز مشترک بالگرد اورژانس هوایی از بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به لارستان و از لارستان به شیراز جهت انتقال کبد و دوکلیه زن ۳۶ساله دچار مرگ مغزی، بودیم.

وی اظهار داشت: ایثار و فداکاری مثال زدنی خانواده محترم این بانوی ۳۶ساله با اهدای اعضای بدن ، باعث شد جان چندین بیمار نیازمند به پیوند عضو را نجات دهد.

مدیر حوادث و فوریتهای پیش بیمارستانی افزود: خانم ۳۶ ساله، که دچار مرگ مغزی شد. با تشخیص کادر پزشکی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و رضایت خانواده ایثارگر ایشان، تصمیم بر اهدای اعضای بدن (کبدو دو کلیه) این بانوی فداکار به بیماران نیازمند گرفته شد.

وی در ادامه افزود: بالگرد اورژانس از بیمارستان شهید محمدی بندرعباس پرواز خود را به سمت لارستان آغاز کرد. در لارستان، تیم پیوند اعضا کبد و دو کلیه را تحویل گرفتند و بالگرد مجدداً به سمت بیمارستان شیراز به پرواز درآمد.

وی اظهارکرد: سرعت و دقت در انتقال اعضای بدن بیمار از اهمیت حیاتی برخوردار بود. تیم اورژانس هوایی هرمزگان با تمام توان و تلاش خود، این محموله گرانبها را در سریع ترین زمان ممکن به لارستان و از آنجا به شیراز رساندند.

در پایان دکتر قاسمی، مراتب قدردانی خود را از خانواده محترم و ایثارگر، تیم های پزشکی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، پرسنل عملیات اورژانس ۱۱۵ هرمزگان ،اورژانس هوایی و همه کسانی که در این امر خداپسندانه مشارکت داشتند، ابراز داشت.

وی اظهار امیدواری کرد: با افزایش آگاهی و فرهنگسازی در خصوص اهدای عضو، شاهد نجات جان های بیشتری از طریق این عمل خداپسندانه باشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین