سه شنبه ۰۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

سردار راستی: جمهوری اسلامی با حمایت از گروه‌های مقاومت، قدرت خود را به رخ جهانیان کشانده است

معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت‌های به‌دست‌آمده در انقلاب اسلامی بعد از جنگ گفت: اگر امروز کشور با وجود تحریم‌های سنگین روی…

معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت‌های به‌دست‌آمده در انقلاب اسلامی بعد از جنگ گفت: اگر امروز کشور با وجود تحریم‌های سنگین روی پای خود ایستاده و بر مواضع به‌حق خود پافشاری می‌کند؛ نتیجه مقاومت و ایستادگی مردم استوار ایران در برابر قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای بوده؛ امروز جمهوری اسلامی با حمایت از گروه‌های مقاومت در منطقه غرب آسیا، قدرت خود را به رخ جهانیان کشانده و آنان را وادار به تحسین و تسلیم در برابر قدرت و اراده خود کرده است.

به گزارش میلاد لارستان، در راستای دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس، یادواره شهدای علمی لارستان و بزرگداشت شهید آیت‌اللله رئیسی و همراهان(شهدای خدمت) با حضور حاج احمد راستی معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان واقع در جوار قبور مطهر شهدای گمنام برگزار شد.

در این مراسم، معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار کرد: برگزاری چنین همایشی توسط نهاد علمی و معتبری همانند این واحد دانشگاهی می‌تواند بسیاری از شبهات توده مردم پیرامون چرایی آغاز و ادامه جنگ را برطرف کند؛ چراکه دانشگاه خط مقدم مبارزه و مواجهه با شبهات و تهاجمات ترکیبی و چندوجهی دشمن است.

سردار راستی با بیان اینکه وجود ولی‌فقیه موجب آن شد تا کشور با وجود آنکه به جهت شهادت رئیس جمهور در شرایط حساسی بود، خللی در روند اداره کشور به وجود نیاید، افزود: خون شهدا استحکام‌بخش ستون‌های نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا کشور ایران به جایی رسیده که امروز اولین قدرت علمی غرب آسیاست، تصریح کرد: به برکت انقلاب مراکز دانشگاهی در کشور گسترش یافته و حضور جوانان موجب رشد علمی شده است.

معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گذشته کارش را با قایق های کوچک مردمی شروع کرد اما امروز به شناورهای غول پیکری مجهز است که با ۳۶۰ متر طول و ۵۲ متر عرض، می تواند پهپادها و شناورها را به اقیانوس ها ببرد و اقتدار نظام اسلامی را نشان دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی و نظامی با اشاره به پیشرفت‌های به‌دست‌آمده در انقلاب اسلامی بعد از جنگ عنوان کرد: اگر امروز کشور با وجود تحریم‌های سنگین روی پای خود ایستاده و بر مواضع به‌حق خود پافشاری می‌کند؛ نتیجه مقاومت و ایستادگی مردم استوار ایران در برابر قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای بوده؛ امروز جمهوری اسلامی با حمایت از گروه‌های مقاومت در منطقه غرب آسیا، قدرت خود را به رخ جهانیان کشانده و آنان را وادار به تحسین و تسلیم در برابر قدرت و اراده خود کرده است.

وی یادآور شد: در عملیات وعده صادق، آمریکا، انگلیس و فرانسه و برخی کشورهای همسایه رژیم صهیونیستی آماده دفاع بودند اما با این وجود نتوانستند در برابر پهپادها و موشک های کروز و بالستیک مقابله کنند.

راستی با اشاره به اینکه مردم خطه لارستان در کارهای خیر، همدلی، همگرایی و همزیستی مسالمت آمیز عزیزان اهل سنت و برادران تشیع در کشور مشهور و زبانزد هستند و شما باید افتخار کنید که در منطقه ای زندگی می کنید که اولین حکومت اسلامی در آن توسط سید عبدالحسین لاری تشکیل شده و پس از آن نیز شهدای زیادی از سال ۱۳۴۲ تا دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است، اضافه کرد: در لارستان و همه شهرستانهای منطقه، مشارکت خودجوش در راه پیشرفت کشور وجود دارد که نمونه آن ساخت مجموعه بزرگ ورزشی مجتمع طوبی در شهر لار است که توسط خیرین ساخته شده و بازی‌های ملی و بین المللی در آن برگزار می شود.

شروع این برنامه معنوی، قرائت قرآن با نوای استاد بین‌المللی قرآن کریم حاج عبدالحمید غریب‌نواز بود. در پایان این یادواره نیز از ۱۰ خانواده معظم شهید علمی لارستان با هدایایی معنوی تجلیل شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین