یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

حضور حداکثری در انتخابات لازم است/خانواده دارای قداست است/در اجاره‌بها املاک منصف باشید/زمینی خارج از شهر برای تعمیرکاران درنظر گرفته شود

امام جمعه لار با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات و همچنین همراه و تشویق کردن حداقل یک نفر برای حضور در پای صندوق‌های رأی، گفت: رأی دادن عامل اقتدار و سربلندی نظام اسلامی و سرشکستگی دشمنان خواهد بود.

امام جمعه لار با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات و همچنین همراه و تشویق کردن حداقل یک نفر  برای حضور در پای صندوق‌های رأی، گفت: رأی دادن عامل اقتدار و سربلندی نظام اسلامی و سرشکستگی دشمنان خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر لار برشمردن ویژگی‌های رئیس جمهور آتی ایران اسلامی اظهار داشت: رئیس جمهور باید گفتمان خدمت را دنبال کند و معنای حکومت اسلامی این است که حکومت در خدمت مردم باشد.

وی تأکید بر اینکه مردم‌سالاری دینی برخلاف نظام‌های حاکمیتی دنیا که براساس لیبرال دموکراسی صورت گرفته، نمی‌توانیم ما رفتارهای ریاکارانه و عوام‌فریبانه آنها را به عنوان خدمت به مردم تلقی کنیم، افزود: در نظام اسلامی، خدمت به مردم باارزش‌تر است چراکه در مسیر آرمان‌های الهی صورت می‌گیرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اذعان به اینکه قدرت اگر با هدف خدمت به مردم باشد، در ادبیات دینی ما هم عبادت شمرده شده است، تصریح کرد: اگر کسی برای خدمت به مردم بخصوص طبقات ضعیف وارد میدان مبارزه شود، اقدامات او یک حسنه محسوب می‌شود.

امام جمعه لار با بیان اینکه فرصت خدمت، یک نعمت است، خاطر نشان کرد: روح کار رئیس جمهور آینده ایران، همین خدمت به مردم در چارچوب ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی ماست.

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات و همچنین همراه و تشویق کردن حداقل یک نفر  برای حضور در پای صندوق‌های رأی، گفت: رأی دادن عامل اقتدار و سربلندی نظام اسلامی و سرشکستگی دشمنان خواهد بود.

وی ۲۵ ذی‌الحجه مصادف با روز خانواده، بعنوان یکی از کانونهای جامعه و مهمترین کانون هنری را کانون خانواده دانست و ادامه داد: خانواده دارای قداست بسیار بالایی است و باید در مسیری حرکت کنیم و کانون خانواده را گرم کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌خرم با اشاره به اینکه نگاه مادی بدنبال از هم پاشیدن کانون خانواده است و سیاست‌های کنترل جمعیت به منظور از بین بردن کانون خانواده است، عنوان کرد: اعلام می‌شود آمار طلاق در جوامع غربی کاهش پیدا کرده در حالیکه این موضوع درست نیست چراکه خانواده از بین رفته و خانواده معنایی ندارد و به راحتی با یکدیگر ارتباط می‌گیرند یا از هم جدا می‌شوند و مسئولیتی نسبت به هم قبول نمی‌کنند.

امام جمعه لاربا بیان اینکه در فصل نقل‌وانتقالات و جابجایی مستأجرین هستیم و مردم مراجعات زیادی درخصوص رحم‌ومروت‌وانصاف نسبت به همدیگر داشته باشیم، اضافه کرد: آنهایی که صاحب خانه هستید، بخش زیادی از مردم ما کارمندانی هستند که با حقوق ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان زندگی خود را می‌چرخانند و اگر قرار باشد همه چیز را با محاسبات مادی بسنجیم و بگوییم تورم در امسال فلان مقدار است و بنگاه‌ها میزان اجاره را تعیین کنند، بسیاری از خانواده‌های اجاره نشین دچار مشکل جدی می‌شوند.

وی با طرح این سوال مبنی بر اینکه چرا همیشه بدنبال رفاه خودمان باشیم اما نسبت دیگران توجهی در کار نباشد؟!، خطاب به املاک‌داران، تصریح کرد: اجاره‌بهاء را بی‌دلیل بالا نبرید هرچند که بخش زیادی از این قشر انسان‌های خوب متدین هستند اما مردم گله‌مند‌اند که املاکی‌ها موجب افزایش اجاره‌بهاء می‌شوند.

حجت‌الاسلام موسوی‌خرم با اشاره به امضاء طوماری از سوی انجمن تعمیرکاران صنف خودروهای سبک‌، سنگین و جاده‌سازی خواستار تأمین قطعه زمینی برای تغییر مکان این صنف از داخل شهر به خارج شهر شده‌اند، گفت: این صنف بدلیل سروکار داشتن با کامیون‌های بزرگ و وسائل نقلیه سنگین با سروصدای زیاد و آلودگی صوتی هستند که به همین دلیل تقاضای انتقال به خارج از شهر را دارند تا هم ۳۰۰ شغل جدید ایجاد شود، آلودگی ذاتی این شغل از شهر بیرون می‌رود، فضای شهر زیبا می‌شود و هم کریدور شمال به جنوب در حال اجراست، برای خطه ما مثمر ثمر است و در این خصوص نیاز به ورود شهرداری و اداره‌کل راه‌وشهرسازی لارستان است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین