سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

دستاورد ماندگار رییس جمهور شهید در حوزه اداره کل راه‌وشهرسازی لارستان

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از ابلاغ ۲۷ هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شده در دور دوم سفر رئیس جمهور شهید به استان فارس به این اداره کل خبر داد….

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از ابلاغ ۲۷ هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شده در دور دوم سفر رئیس جمهور شهید به استان فارس به این اداره کل خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، مهندس حسن شبانی اظهار داشت: یکی از اقدامات ارزشمندی که دولت سیزدهم و ریاست محترم جمهور شهید که در سفرهای استانی به آن اهتمام داشت شناسایی پروژه‌های کلان نیمه تمام و تکمیل نشده بود که با بررسی کارشناسی و تزریق منابع مالی به هر کدام از این پروژه ها در قالب مصوبات سفر ، مقدمات تکمیل و راه اندازی پروژه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی ضمن تاکید بر این که منابع مالی برای اجرای مصوبات این سفر استانی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور ، وزارت راه و شهرسازی و محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت منظور شده است، اظهار داشت : در این راستا رهاورد دور دوم سفر رئیس جمهور فقید و هیأت همراه به استان فارس برای اداره کل راه و شهرسازی لارستان بالغ بر ۲۷ هزار میلیارد ریال در حوزه استحفاظی این اداره کل است.

شبانی خاطر نشان کرد : اختصاص اعتبار برای تکمیل باند دوم جهرم – لار – بندرعباس ، احداث راه اصلی لار – بستک‌ ، احداث راه اصلی مهر – دارالمیزان و کمربندی لامرد تبدیل به راه اصلی ، بهسازی راه اصلی فیروزآباد قیر خنج ، بهسازی راه اصلی محور لامرد – خنج ، تبدیل ۶۰ کیلومتر محور فرعی لار لامرد به راه اصلی ، احداث راه لار – حاجی آباد ( گلکوهیه – دهکویه ) ، رفع نقاط پرحادثه حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، روکش آسفالت حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان و توسعه و تکمیل راههای روستایی از مواردی است که در این سفر مصوب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان یادآور شد : مصوبات اداره کل راه و شهرسازی لارستان و اعداد اختصاص یافته به پروژه های این اداره کل در دور دوم سفر حدود ۲۰ برابر مصوبات دور اول سفر به استان فارس بوده است که می بایست این اعتبارات مصوب طی سال های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۴ به هر کدام از پروژه ها تزریق شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دستاورد ماندگار رییس جمهور شهید در حوزه اداره کل راه‌وشهرسازی لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    اقاي مديركل محترم راه و شهرسازي لارستان ايا اطلاع داريد ورودي جهرم ازشيراز بيش از ٧ كيلومتر پايه هاي روشنايي نصب شده است!!؟؟ كه حتما مشاهده كرده ايد و خوب مي دانيد كه جهرم فقط اداره راه رشهرسازي دارد.اقاي فرماندار محترم دو سال قبل فرمودند كه نصب چراغ روشنايي در ورودي لار از محور جهرم در حال انجام است!؟همه قول سر خرمن.فقط از خدا بترسيد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین