یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 0

تیراندازی در عروسی ۵ مصدوم برجای گذاشت

فرمانده انتظامی لارستان از تیراندازی در مراسم عروسی با ۵ مصدوم و دستگیری ضارب خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایسنا، سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: در…

فرمانده انتظامی لارستان از تیراندازی در مراسم عروسی با ۵ مصدوم و دستگیری ضارب خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایسنا، سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: در بامداد ۲۶ مهرماه سال جاری در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه ۵ نفر پسر بچه ۱۳ و ۱۴ ساله بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح و به درمانگاه منتقل شده‌اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

یوسفی ادامه داد: در بررسی و تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد شخصی به هویت معلوم که در مراسم عروسی حضور داشته است، حین فشنگ‌گذاری بر روی اسلحه ساچمه‌زنی به صورت ناگهانی و سهوی یک عدد فشنگ از روی اسلحه وی خارج و منجر به مجروحیت افراد مذکور می‌شود.

وی تصریح کرد: ماموران بلافاصله اقدامات پلیسی خود را جهت دستگیری ضارب آغاز و در کمترین زمان ممکن متهم را دستگیر و اسلحه‌ای که با آن تیراندازی کرده بود را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اعتراف متهم مبنی بر تیراندازی سهوی به سمت مصدومان، از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی خبر داد.

وی گفت: تیراندازی در مراسم‌ جشن و عروسی از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگواری همانند واقعه اخیر می‌شود و به همین جهت پلیس قاطعانه با خرید و فروش و نگهداری سلاح‌های غیر مجاز برخورد می‌کند و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از این‌گونه موارد مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخوردهای قانونی با متخلفان صورت گیرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۵ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین