شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

امام جمعه اهل سنت بندر خمیر: دوبانده شدن جاده ترانزیتی کهورستان به لار را تسریع نمایید

امام جمعه اهل سنت بندر خمیر خواستار دوبانده شدن جاده ترانزیتی کهورستان به لار شد و درخواست کرد یک اکیپ آتش نشانی در کهورستان مستقر شود.  به گزارش میلادلارستان به…

امام جمعه اهل سنت بندر خمیر خواستار دوبانده شدن جاده ترانزیتی کهورستان به لار شد و درخواست کرد یک اکیپ آتش نشانی در کهورستان مستقر شود.

 به گزارش میلادلارستان به نقل از صبح ساحل، امام جمعه اهل سنت بندرخمیر در بخشی از خطبه نماز جمعه هفته گذشته این شهر، با اشاره به حادثه آتش سوزی چند روز پیش یک دستگاه تانکر، اتوبوس و تریلی در محور کهورستان به لار، خواستار دو بانده شدن این جاده و تعریض آن شد.

سید عبدالجلیل قتالی افزود: برای کاهش چنین اتفاقاتی، استقرار اکیپ آتش نشانی در کهورستان امری ضروری است. ️وی گفت: اگر اکیپ آتش نشانی در این محور وجود داشت و مستقر بود، قطعاً از عمق فاجعه کاسته می شد.

نوشته شده در تاریخ:پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷ق٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “امام جمعه اهل سنت بندر خمیر: دوبانده شدن جاده ترانزیتی کهورستان به لار را تسریع نمایید”

  1. ناشناس گفت:

    سلام و درود خدا بر اين امام جمعه محترم كه احساس مسوليت كرده و دنبال خواسته بحق مردم ميباشد.اين امام جمعه محترم مطالبه مي كنند و تاحصول نتيجه پيگيري ميكنند.خدا افرادي كه به مردم خدمت مي كنند سلامت بدارد.عزت زياد

  2. ناشناس گفت:

    از امام جمعه محترم خمير براي داشتن روحيه مطالبه گري ايشان در خصوص تسريع در دوبانده كردن جاده لار به كهورستان تشكر كرديم و نوشتيم سلام ودرود خدا بر ايشان ولي روزنامه ميلاد چاب و منتشر نكرد نمي دانم چرا؟!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین