یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

برگزیده شدن دو گروه از لارستان در رویداد ملی «کتابال»

پنج گروه از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در میان برگزیدگان استانی رویداد ملی «کتابال» قرار گرفتند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

پنج گروه از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در میان برگزیدگان استانی رویداد ملی «کتابال» قرار گرفتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، مژده دستوری، کارشناس مسئول فرهنگی استان فارس، با اعلام این خبر گفت: پس از دریافت شیوه‌نامه طرح ملی «کتابال» از ستاد مرکزی، این طرح به مراکز فرهنگی استان ارسال شد؛ و فرآیند شناسایی مربیان و اعضای نوجوان دختر علاقه‌مند به کتابخوانی آغاز شد.

او افزود: در ادامه، جلسات توجیهی برای مربیان برگزار و گروه‌های کتابال برای نظارت و هدایت دقیق رویداد تشکیل شدند.

دستوری در ادامه تصریح کرد: پس از دریافت آثار از مراکز و ارسال آن‌ها به ستاد تهران برای داوری، پنج گروه از استان فارس موفق به کسب عنوان برگزیده استانی شدند؛ که از بین گروه های راه‌یافته به مرحله‌نهایی استان‌فارس، بیشترین گروه‌های برگزیده را به خود اختصاص داد.

وی گفت: این گروه‌ها شامل: گروه «گردونه کتاب» و «مصاحبه» از مرکز فرهنگی هنری لارستان به سرپرستی لیلا باقرنژاد و مریم فرخاری، گروه «نقشه گنج» از مرکز فرهنگی هنری آباده به هدایت فاطمه کنعانی، گروه «بنشین و بخوان» از مرکز فرهنگی هنری شش شیراز به سرپرستی مهدیه محمدی، و گروه «گنج را پیدا کن» از مرکز فرهنگی هنری صفاشهر به سرپرستی معصومه نظیف هستند.

رویداد ملی «کتابال» با هدف توانمندسازی و به‌کارگیری پتانسیل‌های دختران نوجوان و ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار شد. در مرحله نخست این رویداد، ۶۶۴ گروه از اعضای باشگاه کتابخوانی دختران کانون شرکت کردند که در نهایت ۷۰ گروه به‌عنوان برگزیده استانی معرفی شدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۰ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین