سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

برگزاری مراسم تشییع و بدرقه پیکر استواریکم تورج شیخی

مراسم تشییع و وداع با پیکر زنده یاد استواریکم تورج شیخی از پرسنل خدوم و زحمت کش پلیس فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان برگزار شد. به گزارش…

مراسم تشییع و وداع با پیکر زنده یاد استواریکم تورج شیخی از پرسنل خدوم و زحمت کش پلیس فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، مراسم تشییع و وداع با پیکر زنده یاد استواردوم تورج شیخی از پرسنل خدوم و زحمت کش پلیس فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان امروز با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویزه لارستان، اعضا شورای تامین شهرستان، فرماندهان و افسران نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان در محل فرماندهی انتظامی لارستان برگزار شد.

در این مراسم، فرمانده انتظامی لارستان ضمن عرض تسلیت، آرزوی مغفرت الهی برای روح آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای اعضای خانواده، بازماندگان و دوستان وی خواستار شد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر “مختار موسوی خرم” امام جمعه لارستان این ضایعه بزرگ را به مجموعه انتظامی تسلیت و صبر و شکیبایی را برای خانواده و همکاران آن مرحوم را از خداوند متعال مسئلت خواست.

مرحوم استوار دوم “تورج شیخی” از کارکنان پلیس فرودگاه حضرت آیت الله آیت الهی لارستان بود که روز گذشته در مسیر بستک به لارستان به علت سانحه رانندگی دارفانی را وداع گفت.

اضافه می گردد پس از وداع، پیکر این مرحوم برای خاک سپاری به زادگاهش در شهرستان بروجرد از توابع استان لرستان منتقل شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین