یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

 تومور «۱۱ کیلویی» از شکم زن بیمار در بیمارستان گراش خارج شد

تومور «۱۱ کیلویی» از شکم زن بیمار در بیمارستان گراش خارج شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ‌دانشکده علوم پزشکی گراش(وبدا گراش)؛ طی یک عمل جراحی…

تومور «۱۱ کیلویی» از شکم زن بیمار در بیمارستان گراش خارج شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ‌دانشکده علوم پزشکی گراش(وبدا گراش)؛ طی یک عمل جراحی ۴ ساعته در بیمارستان گراش، تومور «۱۱ کیلویی» از شکم زن بیمار خارج شد.

دکتر احمد عبدالهی فوق تخصص جراحی سرطان در گفتگو با وبدا گراش : «بیمار ، خانم ۴۲ ساله است که با تومور بزرگ و‌ وسیع داخل لگن و شکم ، امروز ، شنبه، نهم تیرماه ۱۴۰۳، در اتاق عمل مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی(ع) گراش، تحت عمل جراحی ۴ ساعته قرار گرفت و « تومور ۱۱ کیلویی» به همراه قسمتی از روده و مثانه از بدن بیمار خارج شد.»

دکتر عبدالهی گفت: حال عمومی بیمار خوب، و در حال حاضر بستری است و برای ادامه درمان نیاز به شیمی درمانی و رادیوتراپی ندارد و در روزهای آینده از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

در سال‌های اخیر در بیمارستان گراش به دلیل دارا بودن کادر پزشکی و درمانی مجرب شاهد چندین عمل‌های جراحی برای خارج کردن تومورهای بزرگ بوده است و به صورت هفتگی جراحی‌های سنگین سرطان در بیمارستان گراش به عنوان «قطب درمان منطقه» انجام می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین