سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

نباید کسی از در اتاق ما مسئولین ناامید برود

فرمانده سپاه لارستان با بیان اینکه ما مسئولان در لارستان باید برای حل مشکلات و خواسته‌های مردم حرکت کنیم و مردم این حرکت‌ها را ببینند، گفت: ما باید امید را…

فرمانده سپاه لارستان با بیان اینکه ما مسئولان در لارستان باید برای حل مشکلات و خواسته‌های مردم حرکت کنیم و مردم این حرکت‌ها را ببینند، گفت: ما باید امید را به جامعه بیاوریم و نباید کسی از در اتاق‌ها ما مسئولین ناامید برود.

به گزارش میلاد لارستان، سرهنگ عیسی افسری در جلسه شورای اداری لارستان ضمن تشکر از برگزارکنندگان یادواره شهدای علمی لارستان، از تدام برپایی این‌گونه برنامه‌ها خبر داد و اظهار داشت: قرارگاه جهاد تبیین لارستان به میزبانی دفتر امام جمعه لار در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تشکیل می شود.

این مسئول با اذعان به اینکه در دولت شهید رئیسی وزن دستگاه دیپلماسی ایران مشخص شد، افزود: در مراسم شهادت آیت‌الله رئیسی بالای ۳۰۰ پیام از سران مختلف دنیا صادر شد که این بدان‌معناست که دنیا به احترام رئیس جمهور شهید و عزیز ما قد خم کرد.

وی با بیان اینکه دو گروه در دنیا از همدردی دیگران با ملت ایران ناراحت هستند که یکی از آنان اسرائیل و دیگری صهیونیستی‌های داخلی بودند، تصریح کرد: آنانی که با پیشرفت و اقتدار ایران مخالف هستند، اسم آنها را صهیونیست‌های داخلی می‌گذاریم.

این کارشناس مسائل سیاسی با ابراز خرسندی و تقدیر از هموطنان در سنگ‌تمام گذاشتن در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و همران، خاطر نشان کرد: رئیس جمهور و مسئول کشوری که ۴۵ سال پای خود را به ایران نگذاشته بود، برای عرض تسلیت به ایران آمد که این نشان می‌دهد که چه کسی زبان دیپلماسی را خوب بلد است و منطقی صحبت کرده است.

فرمانده سپاه لارستان با اذعان به اینکه پادشاه بحرین که به اصطلاح خودمان در بعضی مجامع بین‌المللی سایه کشور ما را با تیر می‌زد، کشور روسیه را سرخط می‌کند که واسطه برقراری رابطه با ایران شود، ادامه داد: این نوع بازخورد، نشأت گرفته از نگاه به شرق و دیپلماسی منطقه‌ای است که نشان می‌دهد دولت شهید رئیسی و دستگاه دیپلماسی دولت سیزدهم خوب عمل کردند.

وی با اشاره به اینکه با عضویت ایران در «بریکس» امکان معامله ایران با سایر کشورها با ریال وجود دارد که در دولت سیزدهم حاصل شده است، عنوان کرد: هم باید تلاش کنیم و هم باید مردم بفهمند که ما داریم خدمت‌گذاری می‌کنیم.

افسری با بیان اینکه ما مسئولان در لارستان باید برای حل مشکلات و خواسته‌های مردم حرکت کنیم و مردم این حرکت‌ها را ببینند، ادامه داد: در بحث ساخت و اجاره مسکن مشکل وجود دارد که مثلاَ در بحث اجاره بها قانون وجود دارد و دلیلی ندارد یک آقای بنگاه‌دار برای جامعه تصمیم بگیرد.

فرمانده سپاه لارستان با تأکید بر اینکه الان ما همان دولتیم و ما باید مشکل مسکن، اشتغال، معیشت و تورم را حل کنیم، گفت: ما باید امید را به جامعه بیاوریم و نباید کسی از در اتاق‌ها ما مسئولین ناامید برود.

در این جلسه همچنین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان در سخنانی با بیان اینکه لارستان دارای ۲۶۲ شهید است که در مجموع بنیاد شهید لارستان به شهرستانهای اوز و جویم نیز خدمات ارائه می‌کند، گفت: ۲۲ شهید شهرستان اوز و ۲۶ شهید نیز مربوط به شهرستان جویم است.

غلامرضا محمدی با اشاره به اینکه لارستان دارای ۹۴۷ جانباز دارد که در این میان ۲۴۲ جانباز بالای ۲۵ درصد هستند، افزود: در این خطه ۴۲ آزاده وجود دارد.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری مراسم باشکوه جهت آزادگان شهرستان‌های کازرون، لارستان، خنج، جویم، اوز، گراش، کوار، خرامه و غیره با همت فرماندار ویژه لارستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: گلزار مطهر شهدای شهر لار مجهز به یک مرکز فرهنگی است که با مشارکت شهرداری این محیط فعال است و اکثر مراسمات فرهنگی، ملی و مذهبی و حتی جلسه شورای اداری در آن برگزار می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

5 Responses to “نباید کسی از در اتاق ما مسئولین ناامید برود”

  1. لیلا ایزدی خرامه گفت:

    شیطان هم در خانه خدا نا امید نشد.امیدهای نا امیدم.

  2. لیلا ایزدی خرامه گفت:

    اگرهر روزی برای همان روز امید داشته باشی اگه خوردنی باشد تا شب می خوری.

  3. لیلا ایزدی خرامه گفت:

    مسئولین لار به کانال صدای خرامه چه ربطی دارند؟

  4. لیلا ایزدی خرامه گفت:

    چرا در کانال صدای خرامه از مسقطی لاری حرفی نیست؟

  5. لیلا ایزدی خرامه گفت:

    هر مسئولی موظف است پاسخگوی ارباب رجوع خود باشد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین