یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

چهار محور ورودی شهر بیرم به سیستم روشنایی مجهز شد‌

چهار محور ورودی شهر بیرم به سیستم روشنایی مجهز شد‌. به گزارش میلاد لارستان به نقل از بیرم‌نیوز، شهردار بیرم در این زمینه اظهارداشت: طبق برنامه ریزی قبلی در راستای…

چهار محور ورودی شهر بیرم به سیستم روشنایی مجهز شد‌.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از بیرم‌نیوز، شهردار بیرم در این زمینه اظهارداشت: طبق برنامه ریزی قبلی در راستای اصلاح و سروسامان دادن به ورودی های شهر، یکی از این پروژه ها اجرای پروژه بزرگ روشنایی ورودی های شهر بیرم که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر و همکاری اداره برق لارستان و بیرم در حال اجراست.

محمدی افزود: اعتبار این طرح روشنایی ۲۰ میلیارد ریال است که شامل خرید و نصب ۳۵۰ عدد ال‌ای‌دی ۱۵۰ وات خیابانی و همچنین خرید ۱۲۰۰ متر کابل خودنگه دار می‌باشد

وی درخصوص ورود های پیش بینی شده در این پروژه بیان داشت : کل مسیر طرح ۴.۵ کیلومتر که شامل تمام ورودی های شهر بیرم نظیر؛ بلوار امام خمینی(ره) از کارخانه قند تا جهاد کشاورزی، بلوار خلیج فارس و خیابان توحید حدفاصل فلکه شورا تا سه راهی امامزاده شاه ابوالفتح، خیابان روستا و بلوار ولایت حدفاصل ۳ راهی خیابان حجت تا سه راهی جاده روستای محمدقاسمی، بلوار آزادگان حدفاصل اصغریه تا کمربندی شهدای امنیت است.

شهردار بیرم در پایان گفت : ال‌ای‌دی استفاده شده، تولیدی شرکت معتبر گلنور با گارانتی ۵ ساله تعویض می باشد که این طرح در نوع خود از این جهت است که کل ورودی های شهر را پوشش داده، تقریبا کم‌نظیر و در شهر های همانند بیرم تاکنون با این گستردگی پروژه اجرا نگردیده است.

در این زمینه رئیس اداره برق لارستان نیز در درخصوص اجرای روشنایی های ورودی شهر بیرم توسط شهردار جوان بیرم اظهارداشت: این لامپ های ال ای دی از فناوری جدید در بحث روشنایی است که دارای ویژگی های شامل؛ برق مصرفی آن نسبت به لامپ های قدیمی بسیار کمتر ،پربازده تر ، روشنایی بیشتر ،طول عمر زیاد و گارانتی پنج ساله ( لامپ های قدیمی میبایست سالی دو بار تعمیر می شدند) و تعمیرات به صفر می رسید.

دامن‌کشان ادامه داد: این اقدام شایسته از نگاه مدبرانه شهردار و اعضای شورای شهر بیرم که در راستای رضایتمندی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی بوده کمال تقدیر و تشکر دارم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین