چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکی از بانک‌های کارآمد کشور است

دکتر «اسماعیل لله‌گانی» گفت: در گذشته پیش‌بینی نمی‌شد که روزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان یکی از بانک‌های کارآمد شبکه بانکی مطرح شود.

دکتر «اسماعیل لله‌گانی» گفت: در گذشته پیش‌بینی نمی‌شد که روزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان یکی از بانک‌های کارآمد شبکه بانکی مطرح شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، مجمع عمومی عادی سالیانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و نماینده همه سهامداران از جمله بانک رفاه کارگران برگزار شد.

«دکتر اسماعیل لله‌گانی» مدیرعامل بانک رفاه کارگران در مراسم مجمع عمومی عادی سالیانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن اشاره به عملکرد مثبت بانک، بیان کرد: با توجه به سابقه مدیریتی اینجانب در این بانک باید تأکید کنم که در گذشته پیش‌بینی نمی‌شد که روزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان یکی از بانک‌های کارآمد شبکه بانکی مطرح شود؛ زیرا اساساً با توجه به فلسفه وجودی قرض‌الحسنه و کارمزد پایین بانک، سودآوری آن سخت‌تر است.

وی ادامه داد: در گذشته مباحث مرتبط با به کارگیری شعب و راه‌اندازی سامانه‌ها مستلزم یک سری آیین‌نامه‌ها و مقررات بود که با همکاری رئیس وقت شورای فقهی بانک مرکزی، این اقدامات انجام شد.

مدیرعامل اسبق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پایان با اشاره به موفقیت این بانک گفت: امید است نظام قرض‌الحسنه بتواند پیشرفت‌های زیادی داشته باشد، هرچند راه زیادی در پیش رو دارد و امیدواریم شاهد موفقیت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران باشیم.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین