دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
مدیرعامل بانک ملی:

افزایش تعداد مشتریان و پرداخت تسهیلات نشانه عملکرد مثبت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است

دکتر «ابوالفضل نجارزاده» با اشاره به رشد شتابان ارائه خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیان کرد: افزایش تعداد مشتریان بانک از یک سو و روند صعودی پرداخت تسهیلات از سوی…

دکتر «ابوالفضل نجارزاده» با اشاره به رشد شتابان ارائه خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیان کرد: افزایش تعداد مشتریان بانک از یک سو و روند صعودی پرداخت تسهیلات از سوی دیگر همگی نشان از عملکرد مثبت این بانک دارند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، مجمع عمومی عادی سالیانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و نماینده همه سهامداران از جمله بانک ملی برگزار شد.

دکتر «ابوالفضل نجارزاده» مدیرعامل بانک ملی در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: منابع این بانک در دولت سیزدهم ۴ برابر رشد داشته است. این آمار تنها به حوزه‌های عملیاتی و جذب منابع بانک ختم نمی‌شود و افزایش بنیه مالی از ۲.۵ به ۸.۴ همت گواه این ادعاست. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال گذشته در حوزه کفایت سرمایه و تقویت بنیه مالی عملکرد مثبتی داشته است.

وی در ادامه پرداخت تسهیلات آنلاین را یکی از نقاط قوت بانک دانست و افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران توانسته بخش بزرگی از خدمات و تسهیلات خود را به صورت آنلاین ارائه کند.

نجارزاده با اشاره به رشد شتابان ارائه خدمات بانک بیان کرد: افزایش تعداد مشتریان بانک از یک سو و روند صعودی پرداخت تسهیلات از سوی دیگر همگی نشان از عملکرد مثبت این بانک دارند. پرداخت تسهیلاتی که از یک عقد خاصی تبعیت می‌کند؛ عقدی که هم در آیات قرآنی و روایات دینی بر آن هم تأکید شده و هم مورد توجه شهید آیت‌ا… رئیسی، وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی بوده است.

مدیرعامل بانک ملی با بیان اینکه تسریع در ارائه خدمات منجر به استقبال مردم از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شده، افزود: در سال گذشته با افزایش منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و افزایش تعداد وام‌های پرداختی آن، سایر بانک‌ها نیز در برخی موارد اقدام به رقابت با آن کرده و وارد عقد قرارداد قرض‌الحسنه شدند؛ چرا که استفاده از این نوع وام، رضایت جمعی مردم را به همراه دارد. اکنون شاهد این هستیم که سهم قرض‌الحسنه در تسهیلات شبکه بانکی رو به افزایش است.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین