دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

انتصاب ورزشکار لارستانی بعنوان عضو هیأت رئیسه سازمان جهانی WKO در ایران

برای اولین بار در تاریخ کاراته لارستان، مربی و کاراته‌کار لارستانی، به عنوان مسئول کمیته فنی کشور و عضو هیات رئیسه سازمان جهانی WKO (سازمان جهانی سبک‌های آزاد)در ایران انتصاب…

برای اولین بار در تاریخ کاراته لارستان، مربی و کاراته‌کار لارستانی، به عنوان مسئول کمیته فنی کشور و عضو هیات رئیسه سازمان جهانی WKO (سازمان جهانی سبک‌های آزاد)در ایران انتصاب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیات کاراته لارستان، همایش سراسری سبک کیوکوشین ماس اویاما کاراته کشور در سالن هفت‌تن شیراز برگزار شد و شیهان امیدرضا سجادی، از سوی سازمان جهانی WKO(مستقر در کشور ژاپن) به‌عنوان مسئول کمیته فنی ایران منصوب، و همچنین بعنوان عضو هیات رئیسه سازمان جهانی سبک های آزاد حکم خود را از ریاست سبک در ایران، دریافت کرد.

جهت اطلاع برای دریافت جایگاه مسئول کمیته فنی در کشور باید دارای بالاترین سوابق علمی و عملی بوده و همچنین در سطح کشور در بین کاراته کاران بعنوان یک الگو شناخته شده باشند.

شایان ذکر است که در این رویداد، شیهان محمد رضا زاده رئیس سازمان جهانی کیوکوشین ماس اویاما در ایران و اعضای محترم هیات رئیسه سبک و دیگر اساتید و بزرگان کاراته ایران حضور بهم رساندند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین