چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

هیات‌های مذهبی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند

فرماندار ویژه لارستان گفت: هیات‌های مذهبی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان در جمع…

فرماندار ویژه لارستان گفت: هیات‌های مذهبی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان در جمع هیات های مذهبی شهرستان گفت: هیأت‌های مذهبی به عنوان معتمدین مردم، باید بستر ساز مشارکت حداکثری در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باشند.

وی تصریح کرد: داشتن ایران قوی در گرو شرکت در انتخابات است، چون حضور در این رویداد مهم سیاسی، صحنه عزت، حماسه و اقتدار است.

دهقان اظهار کرد: هیات های مذهبی کانون اصلی جهاد تبیین هستند، لذا از اعضای این هیات‌ها انتظار می‌رود نقش مهم خود را در جهاد تبیین بشناسند و از تریبون خود برای ترغیب و تشویق برای مشارکت حداکثری استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در لارستان خاطر نشان کرد: دشمن اکنون با هزینه‌ زیاد و تبلیغات سنگین سعی در دلسرد کردن مردم برای حضور نیافتن در انتخابات را دارد، ولی مردم دشمن‌شناس ایران با مشارکت حداکثری، مشت محمکی بر دهان آنها خواهند زد.

وی اظهار کرد: بی شک مردم لارستان بزرگ گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب روز جمعه ۱۵ تیر با حضور گسترده و همراه با بصیرت در پای صندوق‌های رای، توطئه دشمنان را خنثی می کنند.

در ادامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین اقبالی رییس سازمان تبلیغات اسلامی لارستان و اسحاق شاکری رییس شورای هیات های مذهبی شهرستان هم در راستای برنامه ریزی بهتر برای مراسم عزاداری هیئت های مذهبی شهرستان در دهه اول ماه محرم مطالبی را مطرح کردند.

پخش کلیپ و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین