چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

شیراز، مرودشت و لارستان بیشترین مصرف‌کننده بنزین در استان فارس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با بیان اینکه ۷۵۰ میلیون لیتر بنزین در سه ماهه اول سال جاری در سطح استان مصرف شد، گفت: شهرستان‌های مرودشت، لارستان…

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با بیان اینکه ۷۵۰ میلیون لیتر بنزین در سه ماهه اول سال جاری در سطح استان مصرف شد، گفت: شهرستان‌های مرودشت، لارستان و کازرون بعداز کلان شهر شیراز به ترتیب بیشترین مصرف بنزین در این مدت در استان را داشته‌اند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسداله طاهری ضمن قدردانی از تمامی عوامل چرخه تأمین و توزیع سوخت در استان گفت: در بازه زمانی یاد شده، این مقدار بنزین در سطح استان تأمین و توزیع شده است که سهم کلان شهر شیراز از این میزان حدود ۵۰ درصد است.

طاهری ضمن اشاره به اینکه متوسط مصرف روزانه بنزین در فارس در این مدت بیش از هشت میلیون لیتر بوده، گفت: با مقایسه مصرف بنزین در این مدت با مدت مشابه سال گذشته هشت درصد رشد مشاهده می‌شود.

وی، افزایش سفرها و ترددها را از جمله دلایل افزایش مصرف این فرآورده در این مدت در سطح منطقه بیان کرد.

این مقام مسئول با تأکید بر مدیریت مصرف سوخت در استان افزود: شهرستان‌های مرودشت، لارستان و کازرون بعداز کلان شهر شیراز به ترتیب بیشترین مصرف بنزین در این مدت در استان را داشته‌اند.

مدیر منطقه فارس ضمن اشاره به اینکه این میزان توزیع بنزین از طریق ۳۲۷ باب جایگاه عرضه سوخت فعال انجام می‌شود، تصریح کرد: به منظور توسعه زیرساخت‌ها و افزایش توان سوخت‌رسانی، موافقت اولیه برای احداث ۴۰ باب جایگاه سوخت در استان صادر که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، هشت باب جایگاه از این تعداد تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین