سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

میرپور خطاب به حسنی:در زمینه آبهای سطحی لارستان امیدواریم مکاتباتمان پیگیری شود

رئيس شوراي شهر لار طی سخنانی در حضور فرماندار ویژه لارستان اظهار داشت:  با توجه به شرایط برخی معابر و رودخانه ها، نگرانی هایی در زمینه وضعیت آبهای سطحی لارستان  وجود…

رئيس شوراي شهر لار طی سخنانی در حضور فرماندار ویژه لارستان اظهار داشت:  با توجه به شرایط برخی معابر و رودخانه ها، نگرانی هایی در زمینه وضعیت آبهای سطحی لارستان  وجود دارد، که برای رفع آن مکاتباتی با فرمانداری و ستاد مدیریت بحران داشته ایم و امیدواریم پیگیری و رسیدگی شود

اعضای شورای اسلامی شهر لار به منظور طرح برخی مسائل شهر و شهرستان با مغاون استاندار وفرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شورای شهر لار،‌ در ابتداي اين ديدار میرپور رئیس شورا در خصوص پروژه های عمرانی در دست اجرای شهرداری لار همچون خیابان معلم، پارک بانوان، پاک نسترن، پارک سرداران و پیگیری برای مجموعه ۳۸ هکتاری شهر لار و پایانه مسافربری به ارائه گزارش پرداخت.

وي با تأکید بر توجه ویژه ی شورا به محلات شهر لار مخصوصأ در شهر قدیم، از «پیگیری جدی» برای اجرای حداقل یک پروژه در هر محله خبر داد و افزود: بهبود وضعیت مبلمان شهری در میادین و معابر اصلی و توجه ویژه به شهرک ها به‌ویژه شهرک بوستان و شهرک امام خمینی (ره) از کارهای مهم این شورا و شهرداری لار بوده است.

رئيس شوراي شهر لار به سایر امور عمرانی در شهر و همچنین توجه به جداره سازی برخی رودخانه ها اشاره کرد و در خصوص وضعیت آبهای سطحی شهر تصریح کرد: با توجه به شرایط برخی معابر و رودخانه ها، نگرانی هایی در این زمینه وجود دارد، که برای رفع آن مکاتباتی با فرمانداری و ستاد مدیریت بحران داشته ایم که امیدواریم پیگیری و رسیدگی شود. موضوع بافت فرسوده و لزوم همت همگانی برای احیای آن، بخش دیگری از سخنان رییس شورای شهر لار بود؛ او در این خصوص گفت: با توجه به وسعت زیاد شهر و بافت فرسوده و تاریخی آن، نیاز به اقدامات ویژه و همت همه دستگاه هاست.

اعضای شورای شهر نیز هرکدام موارد مختلفی از جمله پیگیری راه اندازی فاز ۲ کارخانه سیمان لارستان به منظور اشتغال‌زایی بسیاری از جوانان، و لزوم حضور مستمر رؤسای ادارات در جلسات شورا را مطرح نمودند.

در پایان این نشست جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری شهرداری و شورا، خواستار حضور در جلسه شورا شده و  به همین منظور مقررگردید به زودی در اولین نشست رسمی شورا ،موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۷:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین