یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

رئیس شورای شهر لار: درد مزمن شهر لار «رکود» است

رئیس جدید شورای شهر لار در نشست اخیر این شورا با بیان اینکه در بعد مدیریت شهر و شورا اما باید اعتراف کنیم آنچه تاکنون شده علیرغم برخی تلاش‌ها ناکافی‌ست،…

رئیس جدید شورای شهر لار در نشست اخیر این شورا با بیان اینکه در بعد مدیریت شهر و شورا اما باید اعتراف کنیم آنچه تاکنون شده علیرغم برخی تلاش‌ها ناکافی‌ست، گفت: بپذیریم که وضع موجود تا نقطه مطلوب فاصله معنادار و‌ زیادی دارد و لازمه درمان درد پذیرش درد است و درد مزمن این شهر «رکود» است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر لار، «حمید منشی» رئیس جدید این شورا در نطق کوتاه پیش از دستور خود در نشست اخیر و در جمع دیگر اعضای شورا نکاتی را مطرح کرد که خلاصه آن در ادامه می‌آید:

باسپاس از حضور تمام اعضای محترم شورا پس از هفته‌ها نگرانی، این حضور درپی تحقق عقلانیت و تفوق تدبیر است و مصداق این موضوع که می‌توان ازپی تمام تکانه‌ها و تنش‌ها به راه‌حلی میانه و مناسب رسید. توافقی که در آن هیچ‌کس بازنده نیست و نقطه عزیمتی است برای همدلی‌ها و هم‌افزایی‌ها.

آنچه مسلم و‌ مبرز است اینکه همه ما نماینده شهروندان ارجمند لاریم و چشم امید آن‌ها به نمایندگان خود در شوراست تا در این زمان حساس بجای مرزبندی‌ها و‌ خط‌کشی‌های رایجِ شخصی و گروهی، طبق وعده انتخاباتی‌مان جمع‌گرا باشیم و اجماع‌ساز.

بپذیریم که تاریخ را آن‌ها رقم‌زده‌اند که از گذشته درس آموخته اما در آن متوقف نشده و به آینده و ساختن آن اندیشیده‌اند. بپذیریم که همه در یک کِشتی نشسته و هم‌سرانجام و هم‌سرنوشتیم.

در بعد مدیریت شهر و شورا اما باید اعتراف کنیم آنچه تاکنون شده علیرغم برخی تلاش‌ها ناکافی‌ست. بپذیریم که وضع موجود تا نقطه مطلوب فاصله معنادار و‌ زیادی دارد. لازمه درمان درد پذیرش درد است و درد مزمن این شهر «رکود» است. شجاعانه باور کنیم استحقاق شهروندان ارجمند لار بیشتر از این است، انتقادات آن‌ها را با فروتنی تمام بپذیریم و از توهم «ما چقدر خوبیم» عبور کنیم!

برای برون‌رفت از این وضعیت غیرقابل دفاع نیز چاره‌ای نداریم جز «مسئولیت پذیری». چاره‌ای نداریم جز رجوع به خرد جمعی، استفاده از نخبگان و‌ متخصصان، مدیریت مشارکت‌جو و تمسک به دانش و تجربیات.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رئیس شورای شهر لار: درد مزمن شهر لار «رکود» است”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین