دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

آیا مراکز درمانی زیر مجموعه علوم پزشکی لارستان در ماه های آتی با کمبود پزشک مواجه می شوند؟!

مطابق برخی خبرهای رسیده طی ماه‌های آینده برخی مراکز درمانی زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان با کمبود پزشک مواجه خواهند شد. به گزارش میلاد لارستان وجود پزشک در مراکز…

مطابق برخی خبرهای رسیده طی ماه‌های آینده برخی مراکز درمانی زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان با کمبود پزشک مواجه خواهند شد.

به گزارش میلاد لارستان وجود پزشک در مراکز درمانی به عنوان یکی از پایه‌های اصلی ثبات و پایداری فعالیت آن مراکز درمانی مدنظر می باشد و عملا بدون وجود پزشک بقای فعالیت آن مراکز نیز تحت الشعاع قرار خواهد گرفت. این مهم در حوزه علوم پزشکی لارستان نیز اهمیت داشته و طی سال‌های گذشته با رایزنی‌های مختلف و در مقاطع مختلف ماه‌های سال پزشکان مختلف اعم از طرحی،پیمانی، رسمی و… غیره در مراکز درمانی زیر مجموعه که وسعت قابل توجهی نیز دارند به خدمت رسانی به مردم پرداخته‌اند.

لیکن اتمام دوره طرح برای برخی از این پزشکان و نیز بازنشستگی تعدادی دیگر از پزشکان و همزمانی این دو مورد باعث گردیده که احتمالاً طی ماه‌های آینده برخی مراکز درمانی با مشکل کمبود پزشک مواجه باشند. به همین دلیل و با توجه به اهمیت سلامت مردم، خبرنگار میلادلارستان این موضوع را از دکتر محسن سلمان‌پور ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان جویا شد. وی در پاسخ به سوال خبرنگار میلاد لارستان مبنی بر صحت و سقم موضوع و اقدامات صورت گرفته جهت روشنگری به مردم بیان می‌دارد:

مطلب عنوان شده در خصوص کمبود جدی پزشکان عمومی در آینده نزدیک صحت دارد که متاثر از کمبود کشوری و نیز تصمیمات وزارت بهداشت در عدم تخصیص پزشک عمومی مرد مجرد به منطقه لارستان است با این توجیه که منطقه از جهت این تخصیص، محروم طبقه بندی نمی‌شود.

 این مطلب خدمت نماینده محترم جهت همراهی برای رایزنی با وزارت بهداشت نیز منعکس شده است. علی ایحال تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست که مشکلات احتمالی در این زمینه به حداقل برسد. لیکن درصورت نزدیکی به شرایط حاد، بالاجبار و احتمالا بین مراکز شهری و محیطی اولویت بندی صورت خواهد گرفت که إنشاءالله مردم عزیز با صبوری، مجموعه را همراهی خواهند کرد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین