دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 0

پدافند غیرعامل افزایش بازدارندگی در برابر دشمن است

فرماندار ویژه لارستان گفت: یکی از اهداف پدافند غیرعامل افزایش بازدارندگی در برابر دشمن است و امروز نیاز است که اقدامات پدافندی در زیرساخت‌ها  برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن صورت…

فرماندار ویژه لارستان گفت: یکی از اهداف پدافند غیرعامل افزایش بازدارندگی در برابر دشمن است و امروز نیاز است که اقدامات پدافندی در زیرساخت‌ها  برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن صورت گیرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلسه شورای پدافند غیرعامل لارستان به ریاست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و با حضور احمد علمدار و احمد دلاور معاونین فرمانداری، سرهنگ سلمانپور فرماندهی سپاه ناحیه لارستان، بخشداران، شهرداران و سایر اعضا در فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار فرمانداری ویژه لارستان با بیان اینکه امروز آموزش و نهادینه‌سازی پدافند غیرعامل جزء ضروریات ما در حوزه ایمن‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های موردنیاز مردم است، گفت: یکی از اهداف پدافند غیرعامل افزایش بازدارندگی در برابر دشمن است و امروز نیاز است که اقدامات پدافندی در زیرساخت‌ها  برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن صورت گیرد.

داریوش دهقان افزود:یکی از رویکردهای پدافند غیرعامل آموزش و فرهنگ‌سازی است که می توان در صدر برنامه‌ها و به‌عنوان یکی از اصول اولیه و عاملی در جهت امنیت و آرامش از آن یادکرد.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی در حوزه  پدافند غیر عامل، در این شهرستان سعی کردیم با استفاده از همه ظرفیت ها و کمک مدیران نسبت به اجرای آن در پروژه های عمرانی و زیرساخت ها و تاسیسات اقدام کنیم.

دهقان اضافه کرد: در لارستان مانورهای بسیار خوبی در حوزه پدافندی برای مقابله با تهدیدات و مواقع بحرانی از سوی دستگاه های اجرایی و شرکت های خصوص و دولتی برگزار شده است.

سرهنگ سلمانپور فرماندهی سپاه ناحیه لارستان هم مهمترین وظیفه پدافند غیرعامل در شرایط کنونی را مبارزه با تهدیدات جدید و نوین برشمرد و تاکید کرد که دستگاه های اجرایی لارستان، رؤسای کارگروه‌های تخصصی و رؤسای پدافند غیرعامل شهرستان‌ها از فناوری‌های نوین جهت مقابله با تهدیدات مذکور بهره‌گیری نمایند.

در ادامه جمعی از روسای دستگاه های اجرایی لارستان گزارشی از اقدامات و عملکرد اداره خود و همچنین مسائل و مشکلات و درخواست ها خود را بیان کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین