دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی با مشارکت شهرداری در خور پل می‌سازد

بنیاد هاشمی و به یاد زنده‌یاد عبدالرحیم هاشمی‌زاده با مشارکت شهرداری خور، پل تقاطع خیابان نِدا را می‌سازد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خور‌شید لارستان؛ هرجا خیرین والاهمت…

بنیاد هاشمی و به یاد زنده‌یاد عبدالرحیم هاشمی‌زاده با مشارکت شهرداری خور، پل تقاطع خیابان نِدا را می‌سازد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خور‌شید لارستان؛ هرجا خیرین والاهمت وارد شده‌اند و‌ به یاری شهرداری رسیده‌اند، یک جهش بزرگ در شهر اتفاق افتاده است. این بار اما یک همکاری تازه شکل گرفته است. بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی در سال‌های اخیر اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه در حوزه‌های مختلف بویژه درمانی، راه و‌ جاده، آموزشی، ورزشی و عمرانی را در سطح شهرستان بر عهده داشته است و از قضا عملکرد تحسین‌برانگیزی داشته است. از این رو و با توجه به اینکه اخیرا نیز در شهر لار ۳ پل را با مشارکت شهرداری لار به مرحله بهره‌برداری رسانده‌اند مذاکره اعضای شورای اسلامی خور برای مشارکت آن بنیاد بمنظور احداث پل تقاطع خیابان ندا در خور آغاز شد و این درخواست با موافقت بنیاد هاشمی‌زاده لار مواجه شد.

بنابراین از طرف شورا و شهرداری خور‌ با عقد تفاهم‌نامه با بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی مقرر شد پل تقاطع خیابان نِدا با مشارکت شهرداری و‌ به همت بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی به نام زنده‌یاد حاج عبدالرحیم هاشمی‌زاده احداث شود.

شورا و شهرداری خور برخود لازم می‌داند از تلاش‌های منصور اسماعیلی مدیر بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی تشکر و‌ قدردانی نماید. این همکاری از جهتی دیگر نیز قابل توجه است. که از دیرباز مردمان لارستان نمونه بارز و‌ عملی وحدت بوده‌اند لذا در راستای وفاق، اتحاد، و‌ همدلی هرچه بیشتر بین مردم دو‌ شهر لار و‌ خور که تعاملات و ارتباطات تنگاتنگ و‌ نزدیکی با یکدیگر داشته و دارند این اقدام ماندگار و ارزشمند در شهر خور آغاز شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۱ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین