شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز و گراش در جمع ۵ اداره برتر استان فارس

ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز و گراش در جمع ۵ اداره برتر استان فارس قرار گرفتند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط اوزامروز، نشست هم اندیشی مدیر…

ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز و گراش در جمع ۵ اداره برتر استان فارس قرار گرفتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط اوزامروز، نشست هم اندیشی مدیر کل و روسای ادارات شهرستان های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در تالار گفتگوی اداره کل، برگزار شد.

در این نشست حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، ضمن خیرمقدم و تبریک ایام ماه مبارک ذی الحجه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مصطفی چمران، عنوان نشست را با نام شهید امیرحمزه خبازی از شهدای فرهنگ و ارشاد، همراه دانست و برگزاری فصلی اینگونه نشست ها را جهت بهره برداری هرچه بیشتر از ظرفیت شهرستان ها، ضروری عنوان کرد.

قانعی، ضمن اعلام برقراری نشست ها در پایان هر فصل، توجه بیشتر به شهرستان ها را رویکرد کلان اداره کل خواند و کنکاش علل اعمال شدن یا نشدن این رویکرد را امری مهم در بهبود، پیشرفت و شناسایی ظرفیت های شهرستان ها بیان کرد.

سلیمانی مسئول امور شهرستان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز با اشاره به ۳۷ شهرستان استان که رتبه یک کشور را یدک می کشند، گفت: اهمیت برنامه ریزی ارائه خدمات فرهنگی هنری، وظایف در شهرستان را دو چندان می کند که برگزاری نشست هم اندیشی و بیان نقطه نظرات و راهکار مدیران ادارات شهرستان ها در امر برنامه ریزی و پشتیبانی ستادی، کمک شایانی خواهد داشت.

نشست در دو بخش صبح، مربوط به گفتگوی معاونین اداره کل و روسای شهرستان ها و نشست بعدازظهر، جهت جمع بندی و ارائه راهکارهایی در تسریع امور شهرستان ها و تقدیر از پنج شهرستان برتر قرار گرفت و در این مسیر شهرستان های ارسنجان، کازرون، اوز، گراش و پاسارگاد لوح تقدیر و هدایای خود را از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس دریافت کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز و گراش در جمع ۵ اداره برتر استان فارس”

  1. معلم. لاری گفت:

    برتر شدن اداره فرهنگ و ارشاد. شهرستان اوز. با توجه به فرهنگی بودن این. شهر. ودیاره در استان مسأله ای. طبیعی. است. مبارک. باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین