چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تا پایان دولت تمام قطعات بزرگراه جهرم-لار-بندرعباس به پایان می‌رسد

۸.۵کیلومتر از باند دوم محور جهرم-لار با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اخبار جهرم، با حضور دکتر بذرپاش وزیر راه و…

۸.۵کیلومتر از باند دوم محور جهرم-لار با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اخبار جهرم، با حضور دکتر بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، دکتر محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، دکتر حسین زاده نماینده شهرستان‌های لارستان، اوز، خنج و گراش، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس و تنی چند از مدیران و مسئولان ملی و استانی، ۸.۵ کیلومتر از باند دوم محور جهرم به لار با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال افتتاح شد.

دکتر بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت:مسیر جهرم به بندرعباس را یکی از مسیر های مهم در کشور است. محور جهرم-لار- بندرعباس بخشی از زنجیره شمال به جنوب را تکمیل می کند و یکی از مسیرهای پرتردد در کشور است.

وی افزود: خوشبختانه امروز ۲۹ کیلومتر از بزرگراه جهرم-لار- بندرعباس زیر بار ترافیک رفت و سایر قطعات باقی مانده در دستور قرار دارد و تا پایان دولت سایر قطعات به پایان می رسد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تسریع و تکمیل دوبانده سازی این محور مورد تاکید است. این محور، زنجیره اصلی شمال به جنوب کشور است و به توسعه اقتصادی شهرهای در مسیر و استان های فارس و هرمزگان کمک می‌کند.

بذرپاش با بیان اینکه مسیر جهرم به بندرعباس از محورهای اولویت دار وزارت راه و شهرسازی است، اعلام کرد: یک بخشی از عقب ماندگی به دلیل مسائل و مشکلات تامین منابع مالی بود که خوشبختانه از طریق ماده ۵۶قانون الحاق از منابع بانکی حل شد و سایر قطعات این مسیر که در حال فعالیت هستند، سرعت می‌گیرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین