پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مسئولان مطالب رسانه های محلی را مطالعه کنند

میلاد لارستان: امروزه، رسانه ها در عرصه های مختلف نقش محوری پیدا کرده اند و در کنار انجام هرکاری، مهمترین نقش به عهده رسانه ها گذارده می شود. مطرح کردن…

میلاد لارستان: امروزه، رسانه ها در عرصه های مختلف نقش محوری پیدا کرده اند و در کنار انجام هرکاری، مهمترین نقش به عهده رسانه ها گذارده می شود. مطرح کردن این بحث، برای نشان دادن جایگاه و نفوذ رسانه نیست. بلکه،

در این نوشته، هدف جلب کردن توجه مسئولان به عنوان ارکان اجرایی فعالیت هی بزرگ و کوچک در کشور است.

اگر مسئولان خود را مقید به ارتباط با رسانه ها، اعم از بیان اخبار، آگاهی ها، ارائه عملکردها، پاسخ به سوالات مردم، مطالعه مطالب درج شده در جرائد و غیره نکنند، علاوه برآنکه خود متضرر می شوند، افراد تحت نظارت آنها نیز، دچار زیان می گردند.

متأسفانه بارها شده است که، درخواست ها، مشکلات و حتی پیشنهاداتی در فضای مجازی و نشریات درباب مسائل مختلف و با هدف آگاه سازی برخی از مسئولان ارگانها درج می شود، اما در مراجعه به آن مسئول و یا تماس با وی، این مسئول ابراز می دارد که چنین مطلبی را ندیده است!!!

آنچه باید مسئولان لارستان در هر رده و مقامی به آن توجه داشته باشند، ارتباط مستمر با رسانه ها، بخصوص رسانه های محلی است. در اینجا جا دارد، فرماندار محترم، بعنوان رئیس شورای اداری لارستان، مسئولان را مکلف کنند که حداقل هر مسئول هفته ای چندبار وب سایت های خبری و تحلیلی موجود در منطقه لارستان را رصد کنند و از طرفی با اشتراک گرفتن نشریات چاپی، از اخبار روزانه لارستان آگاهی یابند.

موضوع دیگری که باید در باب رسانه ها و مسئولان به آن پرداخته شود، پاسخگویی مسئولان به ابهامات، انتقادات و سوالاتی است که از طرق مختلف و درباره مسائل گوناگون در رسانه ها مطرح می گردد. متأسفانه با وجود تکرار برخی مشکلات، برخی از مسئولان با بی اعتنایی کامل از موضوعات مطرح شده می گذرند و پاسخگو نیستند!

امید می رود تا فرماندار محترم این مسئله را نیز به مسئولان گوشزد نمایند تا از بروز نازضایتی ها جلوگیری شود.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین