سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کاهش ۱۹ درصدی حوادث ترافیکی در لارستان

مسئول طرح سلامت نوروزی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه ثبت قریب به ۲۸۴ مورد ماموریت اورژانس در مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان، گفت: خوشبختانه با کاهش…

مسئول طرح سلامت نوروزی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه ثبت قریب به ۲۸۴ مورد ماموریت اورژانس در مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان، گفت: خوشبختانه با کاهش ۱۹ درصدی حوادث ترافیکی روبرو هستیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، در هفته نخست امسال، ۲۸۴ ماموریت اورژانسی در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ثبت شده که خوشبختانه این رقم نسبت به همین بازه در سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته است.

دکتر محمد آزادگان مسئول طرح سلامت نوروزی دانشکده علوم پزشکی لارستان در این باره اظهار داشت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و سال نو همچنین کاهش بار ترافیک جاده‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان‌های تحت پوشش، خوشبختانه با کاهش ۱۹ درصدی حوادث ترافیکی روبرو هستیم اما در ۳۹ سانحه ترافیکی رخ داده در این بازه زمانی، ۵۲ نفر مصدوم و یک نفر از هم‌وطنانمان را از دست داده‌ایم.

معاون درمان دانشکده خاطرنشان کرد: در آماده باش کامل ناوگان امدادی اورژانس ۱۱۵ کلیه آمبولانس‌ها اعم از هوایی و زمینی فعال بوده و علاوه بر اعزام مکرر آمبولانس‌های زمینی، ۴ مورد نیز امدادرسانی با بالگرد اورژانس هوایی ثبت شده است.

دکتر آزادگان تصریح کرد: در هفته نخست امسال همکاران ما در مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵، ۱۲۲۲ مورد تماس را پاسخگو بوده‌اند که متاسفانه ۱۳۳ مورد آن مزاحمت تلفنی بوده و این رقم نسبت به سال گذشته ۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی در انتها ضمن تشکر از زحمات بی‌وقفه همکاران پرتلاش اورژانس ۱۱۵ تاکید کرد: ظرفیت پاسخگویی در مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ مثل همه مراکز دنیا محدود بوده و اشغال خطوط این مرکز باعث به مخاطره افتادن جان بیماری است که ممکن است به کمک فوری همکاران ما نیازمند باشد؛ لذا از همشهریان عزیز انتظار می رود از اشغال بی دلیل خطوط و ایجاد مزاحمت جداً خودداری فرمایند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین