شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

قتل خونین پسر 19 ساله در اوز رخ داد

  فرمانده انتظامی اوز گفت: قاتلی که یک جوان ۱۹ ساله را با سلاح سرد در این شهرستان به قتل رسانده و متواری شده بود، در کمتر از ۱۲ ساعت…

 

فرمانده انتظامی اوز گفت: قاتلی که یک جوان ۱۹ ساله را با سلاح سرد در این شهرستان به قتل رسانده و متواری شده بود، در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از رکنا، سرهنگ حسین محمدی اظهار داشت: ۵ مرداد ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل یک نفر در شهر اوز، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد در این درگیری، فردی ۳۲ ساله با اسلحه سرد (چاقو) جوان ۱۹ ساله را مجروح که منجر به مرگ وی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اوز ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و مشخص شد که این درگیری به علت اختلافات قبلی بین چند نفر رخ داده است.

سرهنگ محمدی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و در کمتر از ۱۲ ساعت پس از وقوع قتل، در این خصوص قاتل و ۴ نفر از متهمان که در ایجاد درگیری نقش داشته‌اند،در شهر اوز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات قبلی و شخصی عنوان کرد، گفت: قاتل برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین