یکشنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بخشدار بیرم: مشکل کمبود آب روستاهای این بخش رفع می‌شود

  شیراز- ایرنا- بخشدار بخش بیرم لارستان گفت: مشکل کمبود آب روستاهای این بخش با تدابیری که در دستور کار قرار گرفته به زودی برطرف خواهد شد. به گزارش میلاد…

 

شیراز- ایرنا- بخشدار بخش بیرم لارستان گفت: مشکل کمبود آب روستاهای این بخش با تدابیری که در دستور کار قرار گرفته به زودی برطرف خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان، سیف الله برزو، در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اینک آب روستاهای تابعه شهر بیرم با پنج حلقه چاه تامین می شود که کمبود آبی هم که سال گذشته در این حوزه وجود داشت با حفر یک چاه جدید تا حدودی مرتفع شد.

وی ادامه داد: البته در برخی از این روستاها با توجه به اینکه آب چاه برای آشامیدن مناسب نیست، آب تصفیه شده به وسیله خودرو در اختیار روستائیان قرار می‌گیرد.

او اظهار کرد: در روستاهای شرقی نیز با توجه به اقداماتی که بر روی چاه های تامین آب انجام شد مشکل کمبود آب وجود ندارد اما همچنان مشکل افت فشار وجود دارد اما آنچه که مورد نیاز مردم است تامین می شود.

وی افزود: اما روستاهای جنوب غربی که الان با بحران مواجه هستند، با توجه به کمبود آب برخی روستاها به شکل نوبتی آبرسانی می شود.

بخشدار بخش بیرم لارستان گفت: برای حل این مشکل، شرکت آبفا نیز ورود کرده که از طریق یک حلقه چاه کشاورزی، آب مورد نیاز این روستاها که حدود ۱۱ روستا هستند تامین شود تا مشکل کمبود آب مرتفع شود.

برزو افزود: هم اینک نیز برای کاهش مشکل کمبود آب، به وسیله تانکر آب به مخازن این روستاها تزریق می شود تا با اتصال چاه جدید به شبکه آبرسانی این مشکل حل شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین