یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

طرح “استقبال از مهر” از سوی شهرداری لار در حال اجراست

  محمد امین منتظری معاون خدمات شهری شهرداری لار گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، طرح «استقبال از ماه مهر» در شهر لار توسط مجموعه مدیریت شهری در حال اجراست. به…

 

محمد امین منتظری معاون خدمات شهری شهرداری لار گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، طرح «استقبال از ماه مهر» در شهر لار توسط مجموعه مدیریت شهری در حال اجراست.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ محمد امین منتظری با بیان اینکه این مجموعه در حوزه عمرانی، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و فضای سبز اقداماتی در جهت استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس پیش‌بینی کرده است، افزود: به همین منظور پاکسازی معابر شهری، شستشوی جداول، نگ آمیزی و بهسازی تک لبه ها درحال انجام است.

معاون خدمات شهری شهرداری لار ادامه داد: خط‌ کشی معابر، نصب علائم ترافیکی و آشکارسازی خطوط پیاده و سرعت‌گیرها در حوزه ترافیک آغاز شده است.

منتظری گفت: به منظور تسهیل در عبور و مرور و رفاه حال شهروندان؛ بهسازی و ترمیم معابر و جوی و جداول و لکه‌گیری آسفالت معابر شهری به ویژه معابر منتهی به مدارس از چند هفته پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در راستای زیباسازی منظر شهری؛ بهسازی فضای سبز میادین، بلوارها و جزایر سطح شهر و همچنین راه اندازی و بهسازی آبنماهای سطح شهر در دستور کار قرار گرفته و از چند هفته قبل آغاز شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری لار گفت: مدیریت شهری در حال حاضر بخشی از اقدامات را در آستانه بازگشایی مدارس شروع کرده است اما در هفته پایانی شهریور اقدامات تشدید می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “طرح “استقبال از مهر” از سوی شهرداری لار در حال اجراست”

  1. ناشناس گفت:

    مردم لار خوب ميدانند كه شهرداري و شوراي شهر تعطيل بوده واز اين كارهاي جزيي و عوامفريبانه توجهي ندارن.مردم خوب ميدانند كه شوراي شهر براي هميشه تعطيل بوده و به انتخاب رييس و….برايشان مهم نيست. مردم خوب فهميدن كه شوراي شهر اين دوره بدترين شورا بوده كه تا بحال هيچ كاري انجام ندادند و مهم نيست رييس كه باشد فرقي نمي كند

  2. ناشناس گفت:

    شهرداري لار فقط خطكشي،رنگ اميزي تك لبه و لكه گيري اسفالت ياد گرفته وانجام ميدهد وهروز به رخ مردم ميكشد.باباجان شهرقديم تخريب و نابود شد و شهرداري فقط رنگ اميزي و لكه گيري اسفالت ميكند!؟ اقاجان لازم نيست به يزد برويد واز جيب مردم هزينه كنيد شما به اتفاق شورا به لطيفي و خور برويد كافيست و كار كردن از انها ياد بگيريد و شما روزنامه ميلاد مشاهده ميشود كه انتقادهاي مربوط به شهرداري چاپ نمي كنيد !؟چرا!؟

  3. ناشناس گفت:

    تمام خیابانها پرازخاک واسفاتهاخراب وبه بیابان تبدیل شده جاده خاکی بود بهتر بود شهر دار چکار میکندروی شهرداران قبلی سفید کرده فقط بلد است پشت میز بنشیند درست گفتند بروید لطیفی وخورراببینید که چقدر کار شده وتمیز است شهرداری لار فقط شعار میدهد وعمل نیست.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین