پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
با هدف آمادگی در برابر سوانح صورت گرفت

برگزاری مانور عملیاتی طرح اضطراری در فرودگاه بین المللی لارستان

میلاد لارستان: با هدف آمادگی در برابر سوانح مانور عملیاتی طرح اضطراری در فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) لارستان برگزار شد.

با هدف آمادگی در برابر سوانح مانور عملیاتی طرح اضطراری در فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ با حضور مدیرکل فرودگاه این شهرستان؛ عوامل فرودگاهي، حراست، ايمني و آتش نشاني، برج مراقبت، پليس فرودگاه، سپاه حفاظت هواپيمایی، عملیات فرودگاهی، مدیریت ایمنی و غیره مانور عملیاتی طرح اضطراری در فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) لارستان برگزار شد.

در این مانور، هر یک از ارگان ها طبق وظائف قانونی محوله با حضور به موقع در صحنه فرضی حادثه، به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت عوامل فرودگاهی و به حداقل رساندن خسارات احتمالی در زمان بروز سانحه آمادگی نیروها و امکانات خود را مورد سنجش قرار دادند.

در پایان هر یک از ارگان های مقابله کننده با سوانح و حوادث فرودگاهی، ارزیابی توانایی‌ها، تمرین وظایف کلیه ارگان‌های ذیربط در هنگام بحران، آمادگی و چگونگی مدیریت بحران در وضعیت‌های مختلف اضطراری، رفع نواقص احتمالی بالقوه و افزایش توان عملیاتی در هنگام بروز سانحه را به نیروهای زیرمجموعه خود یادآور شدند.

به گزارش میلاد لارستان؛ در فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) لارستان از فرودگاههای مهم در جنوب کشور محسوب می شود که به طور مستمر در مسیرهای شارجه، دبی، قطر، کویت و تهران پرواز دارد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین