پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کلاس آموزش خانواده برای بیش از 2800 مددجوی لارستانی

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از حضور ۲ هزار و ۸۶۹ نفر از مددجویان در کلاس های آموزشی جهت ارتقاء سطح مهارت های زندگی در خانواده…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از حضور ۲ هزار و ۸۶۹ نفر از مددجویان در کلاس های آموزشی جهت ارتقاء سطح مهارت های زندگی در خانواده ها در سه ماهه اول سال جاری خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام عبدالله تقی زاده امروز در جمع تعدادی از خانواده های مددجوی تحت پوشش این نهاد اظهار داشت: مهمترین اقدامات آموزشی کمیته امداد، ارائه آموزش های لازم در زمینه های مسائل دینی و احکام، مسائل بهداشتی، مسائل روحی و روانی، اشتغال و خود کفایی، سواد آموزی،فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: بر اساس شیوه های آموزشی مختلف از جمله آموزش گروهی، چهره به چهره، اجرای طرح فلاح (اجرای مراسمات مذهبی در منازل مددجویان) و اعزام های اردویی و با استفاده از اساتید مجرب به اجرا گذاشته می شود .

مدیر کمیته امداد لارستان با بیان اینکه ارائه آموزش های یاد شده برای مددجویان در گروه های مختلف سنی و جنسی صورت می گیرد، تصریح کرد: مهمترین گروههای هدف برای بهره گیری از آموزشها را می توان زنان سرپرست خانوار دارای شرائط ازدواج مجدد، زنان سرپرست دارای فرزند، دختران در شرف ازدواج، زوج های جوان، دوشیزگان غیر محصل، خانواده های متقاضی طرح فلاح،بیسوادان، نوجوانان در آستانه بلوغ و سالمندان اشاره نمود که برای هر کدام از این گروه ها و بصورت جداگانه کلاس های آموزشی تشکیل می گردد .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: یکی از اهداف تشکیل کلاس های آموزشی برای مددجویان شناسایی مددجویان مستعد خودکفایی و تعیین درجه مهارت و توان اجرائی آنهاست تا پس از ارائه آموزش های لازم ،زمینه اشتغال و توانمندی خانواده فراهم گردد .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین