جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

غده هاي بدخيم را ريشه كن كنيم

آيت الله جوادي آملي در ديدار با علي ربيعي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي اظهار داشتند: «اگر حيثيت انساني و اجتماعي انسان محفوظ باشد، فقر و سختي را تحمل…

آيت الله جوادي آملي در ديدار با علي ربيعي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي اظهار داشتند: «اگر حيثيت انساني و اجتماعي انسان محفوظ باشد، فقر و سختي را تحمل مي كند مانند آن كه مردم دشواري هاي اوائل انقلاب و جنگ هشت ساله و بمباران شهرها را تحمل كردند اما همين مردم، اختلاس، نجومي و بی عرضگي را تحمل نمي كنند بايد اين غده بدخيم را بفهميم و در جهت رفع آن درست عمل كنيم »

راستي می خواهيم چه كنيم چرا براي رفع مشكلات و سختي ها مجاهدت و تلاش بی وقفه انجام نمي شود؟ بياييم تلاش و كوشش خويش را در درون جامعه استقرار دهيم. از بيگانه دل برداريم دست از زراندوزي بكشيم و براي آخرت خود گام برداشته و جامعه را به نحو مطلوب سامان بخشي كنيم.

مردم از تبعيض، حقوقهاي نجومي، فساد اقتصادي، سودهاي آنچناني بانكي و بي عرضگي به ستوه آمده اند. بيدار شويم و بدانيم كه بايد جواب قرآن و عترت را بدهيم. اگر به خوبي كارها را پيش نبريم و به دقت انديشه ننماييم، خطر سقوط در دنيا و آخرت گريبانمان خواهد گرفت.

ما سرزمين چهار فصل هستيم در كشور ما در هر فصلي محصولات ساير فصول توليد ميشود. بياييم با جديت و تلاش بازاريابي كنيم و اقتصاد خود را سامان دهيم. بياييم با توليد و صادرات مواد توليدي در همه ابعاد كاري كنيم كه از فروش ماده خام نفت و گاز كمتر استفاده نموده و ارزش پول ملي را بالا برده و فشارها را كم كنيم. از گروه بازي هاي اصلاح طلبي و اعتدال گرايي و اصول گرايي دست برداريم.

همه با خداگرايي و خداپرستي و ولايت دوستي كار كنيم و تلاش نماييم و در خدمت جامعه و مردم فهيم و عزيز ايران اسلامي باشيم و خون شهداي گرانقدر را محافظت نماييم و كاري كنيم كه محيط جامعه براي مفسدين و اختلاس گران و… محيطي ناامن و خطرناك گردد و عامه مردم در امنيت و آرامش به سر برند

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۸:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین